Naisen pitää olla naisellinen
Ei miesmäisesti löntystelevää naista kukaan kunnon mies halua.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: jos haluaa naisellisen naisen, niin se kannattaa hakea muualta.
Tämä on totta.
"Hakea", kuin jonkun tavaran kaupasta... Taas paistaa läpi teidän munatelineiden empatiakyvyttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen halu on huonompia perusteita tehdä mitään.
Ihmiskunnan suurin liikkeellepaneva voima kyseessä halusit tai et.
Ei suinkaan, vaan mahdollistajat (yleensä naiset) ovat suurempia voimia ja liikkeellepanijoita. Yleensä pakko on myös isompi voima kuin halu.
Ja miehet ovat avuttomia, jos naiset pitävät jalat ristissä ja toteavat ettei lohkea. Keskittyvät silloin suremaan täysiä muniaan eivätkä saa aikaan enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta hevon helvettiä mitä jotkut ukot haluaa.
Olet siis löntystelijä?
Olen mikä olen, ja edelleenkään ei kiinnosta mitä munalliset elukat siitä ajattelevat. Tukehdu paskaan.
Nämä munatelineet kuvittelevat naisten yhtä epätoivoisia parinvalinnassa kuin itse ovat.
Niinpä, aina jaksaa ihmetyttää se että nämä apinat eivät ymmärrä sitä että naisten elämän keskipiste ei ole minkään paska-jorman "saaminen". Se on lähinnä kuolemantuomio.
Menikö jonkun mielipide tunteisiin? Kannattaisiko opetella keskustelua?
Sanoo naisille esineellistävä perverssi.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit tekee naisen 👍
Onhan noita isoja tissejä miehilläkin, ja ihan luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi meninkin naimisiin ranskalaisen naisen kanssa. Ranskalaiset naiset tietävät miten olla nainen.
Kerro. Miten ranskalainen nainen pukeutuu, mustaan varmaankin, mutta noin muuten.
Pitääkö tätä jotenkin selittää? Ei välttämättä todellakaan mustaan., mutta tyylikkäästi ja klassisesti. Vaatekaappiin on panostettu muutakin varten kuin koiran ulkoiluttamista. Alhaalta - tuossa aiemmin oli kommentti aluspukeutumisesta - ylös eli päällysvaatteisiin saakka.
Tyylikkään ja naisellisen pukeutumisen tunnistaa kun sen näkee. Ja koko naisen olemus on naisellinen, kävelytyylistä alkaen.
Samoin tyylikkään miehen. Jos äijä pystyy itsekin täyttämään edes jotain standardeja, niin hyvä, muussa tapauksessa saa luvan olla arvostelematta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on mitä haluaa. Ei kuulu sulle muiden asiat.
Mutta valitettavasti näkyy
Itsepä katselet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit tekee naisen 👍
Onhan noita isoja tissejä miehilläkin, ja ihan luomuna.
Ja koko ajan oman käden ulottuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on mitä haluaa. Ei kuulu sulle muiden asiat.
Totta, mutta jos joku haluaa keskustella sun kanssa aiheesta ja kysyy mielipidettäsi vielö, saat toki sanoa sen, vaikka se ei miellyttäisi toista tai suurta yleisöä.
Jos tuollaisista asioista ei saa keskustella, älä itse ota puheeksi ollenkaan ja jos toinen ottaa, sano että et halua keskustella tuollaisista.
Ei kannata sotkea mielipidettä ja toisten henkilökohtaisten asioiden kuulumiset toisille.Jos puhutaan yleisellä tasolla jostain, vaikka nyt ulkonäöllisistä asioista, ei se Kyllö ole sama kun puuttuminen toisten asioihin.
Älykäs tietää mitä on toisten ssioihin asiattomasta puuttuminen, joihin voi sanoa, ei todellakasn kuulu sulle.
Se on jonkun tietyn yksilön asioihin puuttuminen ja henkilökohtaisella tasolla.
Saa olla kiivaasti eri mieltä mutta ke
Ap. on ilkeä provo. Ei tuon kanssa voi keskustella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää.
Ei pidä jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti nykynaiset ovat naisellisuuden vastakohtia, eivät tiedä mitä olla naisellinen edes tarkoittaa.
Miksi pitäisi käyttää huulipunaa tai laittaa jalkaan korkkarit, tai laittaa itselleen rintoihin silikonit? Uskon, että tietynlaiset miehet pitävät enemmän luonnollisista naisista, jotka saattavat olla hyvinkin viehättäviä persoonia kun heihin paremmin tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta hevon helvettiä mitä jotkut ukot haluaa.
Olet siis löntystelijä?
Olen mikä olen, ja edelleenkään ei kiinnosta mitä munalliset elukat siitä ajattelevat. Tukehdu paskaan.
Nämä munatelineet kuvittelevat naisten yhtä epätoivoisia parinvalinnassa kuin itse ovat.
Niinpä, aina jaksaa ihmetyttää se että nämä apinat eivät ymmärrä sitä että naisten elämän keskipiste ei ole minkään paska-jorman "saaminen". Se on lähinnä kuolemantuomio.
Menikö jonkun mielipide tunteisiin? Kannattaisiko opetella keskustelua?
Mistä tässä muka pitäisi keskustella? Paina sinne tyhjään päähäsi se että sinä et ole mikään palkinto jota naiset muka epätoivoisesti tavoittelevat. Sinun sukupuolesi ei ole mikään saavutus.
Voimaantunet lihavat naiset raivostuu ap n hienovaraisesta kommmentista. Wokeläskit yök
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunet lihavat naiset raivostuu ap n hienovaraisesta kommmentista. Wokeläskit yök
Itseään arvostavat naiset antavat ap:n paskapuheelle ansaittua palautetta. Roikkomela ei kestä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kanssa yksi miesnero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kanssa yksi miesnero
Ruma punkero, joka asettaa naisille vaatimuksia samalla kun itse kasvaa naavaa pelituolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, kaulaparta incelille tulee paha mieli kun naisia ei kiinnosta pokkuroida munatelineitä! Itke lisää.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on hyvä olla korkokengät, koska korot tuovat pyllyä esille. Naisen lantion on hyvä heiluttaa peppua puolelta toiselle kävellessä.
Tiesitkö, että korkokenkiä käyttämällä saa rumat jalat. Vinoon vääntyneet luut ja liikavarpaita. Heiluu se peppu lenkkareissakin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi meninkin naimisiin ranskalaisen naisen kanssa. Ranskalaiset naiset tietävät miten olla nainen.
Kerro. Miten ranskalainen nainen pukeutuu, mustaan varmaankin, mutta noin muuten.
Pitääkö tätä jotenkin selittää? Ei välttämättä todellakaan mustaan., mutta tyylikkäästi ja klassisesti. Vaatekaappiin on panostettu muutakin varten kuin koiran ulkoiluttamista. Alhaalta - tuossa aiemmin oli kommentti aluspukeutumisesta - ylös eli päällysvaatteisiin saakka.
Tyylikkään ja naisellisen pukeutumisen tunnistaa kun sen näkee. Ja koko naisen olemus on naisellinen, kävelytyylistä alkaen.
Kuka voi alapeukuttaa tälle neutraalille kommentille? Ettei vain olisi kehopositiiviset collaripuku/crocs-naiset