Olen 44v, onko 50v tinder-mies turhan vanha?
Kesällä tapailin 39v miestä. Mietin ikähaarukkaa, onko tuon ikäinen jo ukottunut tai pian. Minkä verran iäkkäämpiä katsotte?
Kommentit (42)
50v miehissä on tosi isoja eroja. Toiset näyttää 70v papalta ja toiset on nuorekkaita ja itsetäähuolehtivia
Vierailija kirjoitti:
50v miehissä on tosi isoja eroja. Toiset näyttää 70v papalta ja toiset on nuorekkaita ja itsetäähuolehtivia
Riippuu onko farkku haalarit vai ei ja onko kivekset ja persreikä sheivattu. Jos nuo on niin näyttää nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa 15 vuotta 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt eronnut 43v, enkä ikinä ottaisi niin vanhaa ellei ole poikkeuksellisen upea ja varakas 🤣 Nuoremmat ovat enemmän kiinnostuneita. Sanoisin ehkä +- 3v paras.
Siis oikeasti mies oli jo 48v todella raihnainen, ei jaksanut tehdä mitään, ei urheilla, ei edes napannut kävelyllä käynti. Häntä kiinnosti vain sohva, olut ja tylsät sarjat. Että pitikin niin pitkä aika tuhlata hänen kanssaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v nainen, en kelpuuta yli 30v
Vähiin käy
Lähes viikoittain löytyy. Silloin kun haluja on itselläni.
Tinder on seksin vonkaajille. Parempi etsiä puoliso irl.
Minulla oli ikähaarukka +-10 vuotta, koska minulle sopivia ihmisiä on todella vähän, mutta tiedän kuitenkin että useimmat 10 vuotta itseäni vanhemmat ovat henkisesti liian jämähtäneitä, samoin kuin 10 vuotta nuoremmat ovat liian keskenkasvuisia.
Tapasin sitten 9 vuotta nuoremman miehen, joka ainakin toistaiseksi vaikuttaa oikein tasapainoiselta aikuiselta.
Mitä vanhemmaksi elämme, sitä vähemmän tällaisia asioita voi yleistää. Joillakin mieli urautuu jo kolmekymppisenä ja toisia taas vaivaa Peter Pan -syndrooma vielä 60-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa 15 vuotta 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt eronnut 43v, enkä ikinä ottaisi niin vanhaa ellei ole poikkeuksellisen upea ja varakas 🤣 Nuoremmat ovat enemmän kiinnostuneita. Sanoisin ehkä +- 3v paras.
Siis oikeasti mies oli jo 48v todella raihnainen, ei jaksanut tehdä mitään, ei urheilla, ei edes napannut kävelyllä käynti. Häntä kiinnosti vain sohva, olut ja tylsät sarjat. Että pitikin niin pitkä aika tuhlata hänen kanssaan!
Minäkin tapailin kesällä hetken 48-vuotiasta miestä, joka erikseen kertoi tykkäävänsä käydä kävelyllä jne. Sitten kun treffien päätteeksi kävelimme vähän kaupungilla niin kyllä jo kävelytyylistä huomasi ettei tyyppi kovin usein poistu kotoaan. Olen itsekin 48, mutta tunsin itseni kymmenen vuotta nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksin vonkaajille. Parempi etsiä puoliso irl.
Tai ainakin epätoivoisille. Sieltä itsekkin etsiskelen.
t.osa-aika sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Boomeri 50v. Yök.
Boomeri on sen viiskymppisen vanhempi, tollo
Vierailija kirjoitti:
Jaa suurin osa näyttää ikäiseltään.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tämä ja samoin myös naisissa, joskus 35v voi olla jo ihan mummon näköinen ja kuntoinen, elämä vietetty netissä ja juhlien.
Sä oot liian vanha ton ikäiselle miehelle.
Jos olet itse edustava ja kivannäköinen, "omantasoista" ja -ikäistä seuraa etsisi, ikähaarukka +-4. Tietysti luonne merkitsee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, todellakin. Silti liian vanha mies ei oli kiinnostava, vaikka olisi oman ikäluokkansa parhaimmistoa. Liian vanha on luian vanha. Mutta omanikäisten keskuudessa nuorekkuus ja itsestä huolehtiminen tietysti on valttikortti.
Ota suosiolla nuorempi. Viimeisiään parin vuoden kuluttua kiität siitä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen kuin sinä ja mun ikähaarukka on 28-35, en siis katsele mitään viisikymppisiä. Vastaukseni otsikon kysymykseen on siis: Kyllä, ehdottomasti on liian vanha.
Ehkä ap haluaa muutakin kuin seksiä.
Niin näköjään. Viisikymppiseltä ukkelilta sellaista ei saa kuin joskus harvoin, jos silloinkaan.
44v naiselle sopivan ikäinen kumppani on kuollut 35 vuotta sitten.
Jos mies farmariasu, tyköistuva paita päällä viihtyvä tennarikundi, saattaa näyttää sinua kymmenen vuotta nuoremmalta
Ei mua häiritsee vaikka muut ottaisi vanhan vaarin. Mutta itse en määräävää kiukku-ukkoa jaksa. Luonteet?