Suomeen pitää saada koulut jotka ovat pelkästään valkoisille
Vanhemmat jotka haluavat kakaransa samaan kouluun somaliapinoiden tai muiden väriäiskien kanssa voivat toki vapaasti lapsensa sellaisiin lähettää.
Kommentit (51)
Lähettäkää lapset ruotsinkieliseen kouluun.
No miksi luulet että jokainen kynnelle kykenevä muuttaa pkseudulta kehyskuntiin?
Vierailija kirjoitti:
Kannatan.
Minä myös.
Kannatan. Vihervassarit voivat vapaasti lähettää lapsensa eläintarhoihin "oppimaan".
Muistetaan että väestönvaihto on salaliittoteoria vaikka Veetillä ei olekaan luokassa välttämättä ketään kenen kanssa puhua suomea.
Minä pidän lapseni kansainvälisessä koulussa. Parasta on se että väärän väristen lisäksi hieltä haisevien tuulipukujunttien mukulat loistavat poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän lapseni kansainvälisessä koulussa. Parasta on se että väärän väristen lisäksi hieltä haisevien tuulipukujunttien mukulat loistavat poissaolollaan.
Niinpä. Siihen on syy miksi vihervassari alkaa jo synnärillään varata pennulle paikkaa jostain steiner-ihmekoulusta. Puhoksen äidit ei sinne lapsiaan saa.
Värillisille oma koulu somaliaan.
Perustakaa. Ai niin ette te saa mitään aikaiseksi :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kannatan. Vihervassarit voivat vapaasti lähettää lapsensa eläintarhoihin "oppimaan".
Mikä viher?
Vierailija kirjoitti:
Onnekas. Ite joudun näkemään persuja ja muuta vähempiarvoista sakkia aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa. Ai niin ette te saa mitään aikaiseksi :D :D
Ei tarvitse perustaa. Huolehtii vain että lapsen koulu on vähintään 20km päässä pkseudulta ja mistään isommasta kaupungista. Luokat ovat silloin käytännössä valkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kommentistasi päätellen sinulla ei ole hajuakaan kansainvälisyydestä. Lisäksi olet sivistymätön hieltä haiseva tuulipukujuntti. Eikä sinulla ole lapsiakaan.
Ei, vaan omat koulut pitäisi saada vain varakkaiden ja akateemisten vanhempien lapsille. Rupusakin lapsille koulu on rahan tuhlausta, kuten ap. itse todistaa kirjoitustyylistä päätellen.
Miten tuo määritellään? Ihonvärejä kun on niin monenlaisia. Pitääkö olla kalpea ja lähes valkoinen? Kelpaako ns oliivi- iho? Helposti ruskettuva iho? Kellertävään tai punertavaan vivahtava iho?
Oishan tuo tasa-arvoa kun itä-helsingissä on jo koulut vain ei valkoisille.
Kannatan.