Mm-uutto oli kupla minkä piti olla graalin malja kansantaloudelle. Pitäisi olla jo OK tunnustaa että se oli virhe ja aloittaa karkoitukset
Mm-uutto on nimittäin äärimmäisen tuhoisaa kansantaloudelle.
Kommentit (16)
Mmuutto on Suomen historian suurin virhe ikinä, ja siitä maksetaan hintaa vielä pitkään.
Meille luvattiin että jokainen ma tuihin sijoitettu euro tulee kymmenkertaisesti takaisin ja nyt minä kysyn että MISSÄ NE RAHAT ON?!?!
On ollut hyviäkin maa hanm muut takia, kuten Karl Fazer ja Herbert Finlayson
He olivat juutalaisia
Huonoa on heikkolaatuisen maa hanm muuttajien tulo Afrikasta ja lähi- idästä
Kaalirotta se taas lietsoo propagandaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Meille luvattiin että jokainen ma tuihin sijoitettu euro tulee kymmenkertaisesti takaisin ja nyt minä kysyn että MISSÄ NE RAHAT ON?!?!
Poliitikkojen paska puheita, meille jäi ne kulut. Katsokaa velkojen kasvua, se on kasvanut samassa suhteessa kun mm. porukan määrä on kasvanut. Viime vuoden kustannukset kuuden miljardin luokkaa, loppu valtion budjetin alijäämä tulee Sotesta ja työttömyydestä...Tämän pienen kansan veronkanto kyky ei riitä ylläpitämään noin suurta ylimääräistä porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Mmuutto on Suomen historian suurin virhe ikinä, ja siitä maksetaan hintaa vielä pitkään.
Kaali haisee tänne asti!
Yli 30% ja yhteiskuntarauha on menetetty, esim. Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaalirotta se taas lietsoo propagandaa täällä.
Pro-Ukrainan fani vai?
Jep. Nyt vaan ulos kaikki jotka saadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaali haisee tänne asti!
No, vammainen, maksa ulkkareiden elatus omasta pussista sitten.
Koko Suomi pitää saada takaisin valkoisille. Kaikilla kansoilla pitää olla oikeus omaan maahan, myös suomalaisilla ja muilla valkoisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaali haisee tänne asti!
Jaa, se ettei halua Suomen muuttuvan kehitysmaaksi, onkin nyt venäjämyönteisyyttä. Olette te vassarit aika veijareita :D
Vierailija kirjoitti:
Kysy Purralta. On valtavat määrät ottanut tänne ja keväällä laittoi Arto Satosen värväämäämään porukkaa muka töihinympäri maailmaa .
Ei mulle kukaan väittänyt että irakilainen on kultakaivos. Mutta mukava työkäveri siitä tuli.
Pitäisi myös todeta kun katsotaan ympräri maailmaa, että konservatiivilaitaoikeistopölhöpopulistit ovat se maailman syöpä ja este kaikenlaiselle rauhalle, sivistyneelle keskustelulle, luonnolle tieteen kulttuurin ja taiteen sekä koulutuksen kehittämiselle.