Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne on turha kirjoittaa mitään pieru juttua ihmeellisempää.

Vierailija
13.01.2026 |

Kaikki vähänkin kiinnostava poistetaan aina.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, siitä modelle palkka maksetaan,että harjoittaa sensuuria.

Vierailija
2/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko modella provisiopalkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aiheiden taso kyllä laskenut.

Vierailija
4/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha oli tämäkin aloitus..poistoon vaan.

Vierailija
5/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko modella provisiopalkka?

Sinähän sen tiedät.

Vierailija
6/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa housut pois ja pieraista toisen suuhun. Asetan pyllyreiän toisen huulille ja painaudun huulia vasten sitten suhautan lämpimän löysän pierun toisen suuhun. Toinen saa kaasua suuhunsa.

#MODE#

Vierailija
7/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ollaan saavutettu palstan taso.

Vierailija
8/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agendakeskusteluja vaalitaan jos agenda menee tiettyyn punavihreään suuntaan. Tosi usein nostetaan jotain hesarin agendajournalismiotsikointia omana keskustelunaan ja merkataan kruunulla etusivulle miten tämä on tärkeää. Satunnainen lukija klikkaa ja löytää tiensä rautanyrkillä moderoituun mielipidevaikutusketjuun missä PS ja Kok ovat aina väärässä ja punavihervasemmisto oikeassa.

Vierailija
9/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja se on harmi. Nykyisin nuoria jannuja täynnä öyhöttämässä Hokkaa, puppaa, vassareita ym. schaissea. Kirjautuminen pakolliseksi.

Vierailija
10/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi toisensa perään...

Vierailija
11/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusten taso on laskenut huimasti. Eipä juuri ole sellaisia keskusteluja, joita viitsisi lukea. Ei käy kateeksi moden työ.

Vierailija
12/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuollaisia ehdottaa voi. Toinen toki voi vastata myös hyi ei, ja sekin pitää hyväksyä. 

Itse olen kyllä ollut avoin kokeilemaan sellaisiakin juttuja, jotka itselle on ollut vähän ällöjä jopa. Esim. pissajuttuja.

Vierailija
13/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla pyörii pääsääntöisesti työttömiä vassareita ja ylilaudan inceleitä provoilemassa, ei ihme että juttujen taso pakottaa poistamaan reilusti jankkausta ja öyhötystä. 

Vierailija
14/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni vaimoni peppua siten, että hän on polvillaan sängyllä peppu pystyssä ja takaapäin alan nuolla peppureikää ja ympäristöä. Vähitellen keskityn kilelellä enemmän ja enemmän itse peppureikään. Painan kielellä kovemmin koko ajan ja pyydän häntä "kakkaamaan". Silloin hän puristaa ikäänkuin kakkaisi ja silloin sulkijalihas antaa periksi ja silloin voit työntää kielesi peppuun niin pitkälle kuin sitä nyt riittää, kiihottaa meillä molempia, vaimo saa hurjat orgasmit, kun runkkaa samalla klitoristaan. On yllättävän raskasta puuhaa kielelle, mutta ihanaa.

Vierailija
15/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla pyörii pääsääntöisesti työttömiä vassareita ja ylilaudan inceleitä provoilemassa, ei ihme että juttujen taso pakottaa poistamaan reilusti jankkausta ja öyhötystä. 

Juuri noin. Olen myös kielimiehiä ja tuosta hyvä jatkaa vaikka facesitting asentoon eli vaimon pylly kasvoillesi koko painolla. Siinä sitten molempien reikien huoltoa

Vierailija
16/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja se on harmi. Nykyisin nuoria jannuja täynnä öyhöttämässä Hokkaa, puppaa, vassareita ym. schaissea. Kirjautuminen pakolliseksi.

Nuoria? Olen 59-vuotias nuori...

Vierailija
17/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu jätkä on ihan hulluna naisten peppureikään? Mulla on jokin ihmeellinen fetissi, aina kun näen pyllyreiän niin tulen ihan hulluksi kiimasta. En tiedä mitään kiihottavampaa!

-ap

Vierailija
18/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista, että Flatusfobit yrittävät teilata luonnollista pieruseksiä oksettavuudella ja kuvottaviudella. Kyllä alapään nuoluhommat ja suihinotot ovat heistä ok,vaikka niistäkin voisi puhua niiden eritekuvottavuuksista. Niissä on vieläpä nesteellisiä eritteitä, kun taas pieruissa on vain haihtuvia kaasuja. Eli pieruseksi on paljon  siistimpää touhua.

Vierailija
19/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko. Kaluun piereskely. Nainen, suostuisitko?

Nainen, miten reagoisit jos partnerisi ehdottaisi, että pieraisisit hänen pyllyn päälle laitettuun kaluunsa? Harkitsisitko asiaa vai olisiko ehdoton ei? Tämä ajatus todella kiihottaa ja haluaisin ehdottaa sitä vaimolle, mutta en tiedä kehtaanko.

Vierailija
20/35 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan