Ketä ovat Raamatun kuvaamat raatelevaiset sudet?
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Kommentit (137)
Eihän ne mitään näe vaikka eteen tuotaisiin,paatuneet.
Apostolit olikin lujilla siellä siihen aikaan kun susia tuli ajoi niitä takaa ja vainosi. Kysehän on sen ajan tapahtumista siellä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on kuka tahansa, joka tahtoo pahaa muille.
Eli jokainen ihminen.
OTAANKO TAAS APOSTOLIEN TEOT ALOITUKSESSA . SILLOIN SIELLÄ SIIHEN AIKAAN APOSTOLIEN KIMPPUUN VAINOOJAT KEITÄ NE OLI . LUKIHÄIRIÖT ÄLKÖÖT VAIVAUTUKO.
Joitain muinaispersuja varmaan ovat. Tai kristillisdemoneja. Koomuslaisiakin löytynee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on kuka tahansa, joka tahtoo pahaa muille.
Eli jokainen ihminen.
Raamatusta:
Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku.
2026 vuotta sitten sudet vainosi laumaa siellä . Onko joku lukenut ne .
LUKIHÄRIÖ KUULE TEXTI ON 2026 VUOTTA SITTEN SIELLÄ OLLEESTA TODELLISUUDESTA SILLOIN KUN HEITÄ VAINOTTU ON SIELLÄ.
Susilampaat ajoi takaa kristittyjä 2026 vuotta sitten jo.
Julmat sudet ovat kansansa johtajia jotka valtaana käyttäen anastavat työtätekevien ansaitsemia asioita, rahaa, omaisuutta jne. Välittämättä onko se oikein, kunhan he itse saavat mammonaa.
Onhan se nähty että osa on noitia osa puhuu paskaa osa syyttää kiroaa tuomitsee syyllistää ilkeydestä. Varastaa. Joka toinen on ilkeä joka toinen vähemmän ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Susilampaat ajoi takaa kristittyjä 2026 vuotta sitten jo.
Sinua vaikuttaa ajavan takaa oma ymmärtämättömyytesi.
Puhuva laatikko TV radio netti sirut ja passit. Patsaat ei puhu mitään .
Vierailija kirjoitti:
1 pierun kirje 2 . Pakkaa siis pois kaikki ulkokultaisuus ja pahuus . Jos et ymmärrä mitään sanojen merkitystä ole lukematta . Lue sarjakuvia.
Pierun?? 😁
Meillä on keskuudessamme todellisia rauhantekijöitä jotka kilvoittelevat hyvässä ja jättävät tuomitsemisen Jumalalle.
Sitten on näitä varajeesuksia jotka kuvittelevat että heidät on pantu maan päälle kertomaan miten kauhean syntisiä muut ovat. Heitä koskee se, mitä Jeesus sanoi kirjanoppineistä ja fariseuksista. Ankaria muille, tuomitsevia ja kiviä heitteleviä mutta eivät itse tippaakaan parempia.
Juu kyllä JUURI KUIN ALOITUKSESSA ONKIN VAROTUS ETTÄ JEESUKSEN JÄLKEEN TULEE VAINOT KUN HÄN MENEE POIS APOSTOLIEN LUOTA JA NÄIN KÄVI . ÄLÄ KUULE NOUKI YKSITTÄISIÄ LAUSEITA OTA KOKO TARINA .
PIERU ELI PIETU PIETARI . PETTERI. PETER PETRUS . PETRI. SIMON PIETARI .
ILMESTYSKIRJA 11:8 SODOMA