Ketä ovat Raamatun kuvaamat raatelevaiset sudet?
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Kommentit (137)
Millaista mahtaa olla lukea uutisia jos on lukihäiriö eikä ymmärrä sanoja .
Aika moni venäläinen ja arabi voi vetää nyt itsensä katumuksen mitä on tullut tehtyä .
Mistä tunnistaa aidon kristityn? Tähän on yksinkertainen neuvo Raamatussa - hedelmistään puu tunnetaan. On ihan sama mitä uskontokuntaa edustat, niin tämä pätee. Hyvä puu tuottaa hyvää hedelmää, rakastaa lähimmäistään ja tekee parhaansa ympäristönsä hyväksi. Oli se sitten seurakunnassa, perheessä, työpaikalla, missä vaan.
Huono puu tuottaa huonoa hedelmää. Tarkkailkaa näitä erityisesti, jos he esiintyvät suurempien joukkojen edessä puhumassa ja keräävät suosiota. Aiheuttavatko he enemmän pahaa kuin hyvää, lietsovatko vihaa ja eripuraa vai Jumalan rakkautta ja toivoa paremmasta maailmasta? Ovatko he susia?
Maailma on niin tolkuton paikka nykyään, ja on vaikea luottaa mihinkään ihmisiin ja instansseihin niin tämän ohjeen olen kokenut tarpeelliseksi.
Se ei nähny lukee omasta kirjoituksestaan tota väärää profeettaa. Sokea taluttaa sokeita.
Niinku Jeesus sanoi ettei ne näe on peite.
Oras nyt uudestaan toi aloitus . Sokea kun olet . Mitä siinä nyt oikeasti lukee.
Tarkoittaa yksinkertaisesti kaikkia uskovaisia. Kun järjen ääni sammuu, sudet valtaa koko maapallon.
Matteus 7 vääriä profeettoja näyttää LAMPAALTA mitä et älyä tässä.
Ette te osaa erottaa edes tapahtumien aikoja kuin aikaa ennen ristiä ja sen jälkeen. Sekaisin kuin seinäkellot. Äläkä minä selitä kristityille mistään kaiken antamisesta hellareilla jutuista . Kristitty on kristitty .
Iranin hirmuhallinto esim ideologia, myös kaikki valhe ja pahuus mitä ihmiskunta syöttää.
Ihan viime hetki palauttaa kristityiltä varastettu ! ( Varas menee varmaan taloon ..
Ihan sama ku Mooses että varastat kristityiltä se on Jumalan silmissä tuhoonvihittyä sulle huonosti siinä käy isältä pojalle vielä. Yhwh Jahve. Oliko laittanut tavaroidesi sekaan varastettua Mosse.
Ihmiskunta on PAHANVALLASSA osoite on nyt Iraniin päin.Laput silmiltä näettekö?
Kaikki kristityt ei ole kuule susia eikä vääriä profeettoja ollenkaan vain ne lampaana esiintyvät on.
Toi on vähän niin kuin horoskooppi. Sen voi kukin tulkita niin, että susi on joku, josta ei tykkää.
Lahkolaisten ja eriseurat. Erottelee ihmisiä.
Olihan Paavali myös alkuun susi. Kunnes muuttui.
Arabiassa on Babylon. Varastettu on tuhoonvihittyä. Ja Jehova kostaa pojillesi.
Jos et ymmärrä lukemaasi textiä pyydä päästä lukihäiriö kouluun ja lääkäriin.