Kyllä oman lapsen kuolema on suurin suru mikä ihmistä voi kohdata
Tätä kysyttiin yhdessä face
ryhmässä että mikä on suurin suru. Minä olen menettänyt paljon mutta oman lapsen kuolema on suruista se suurin.
Kommentit (26)
Ap, onko sun lapsi siis kuollut? Kouliko heti vai kituiko?
Vierailija kirjoitti:
Narsismia parhaimmillaan.
Ai lapsen kuolema?
Kyllähän se oma kuolema harmittaa kaikkein eniten. Kun on kuollut, ei voi tehdä mitään. Se ärsyttää, kun ei voi mitään tehdä.
Naisella ehkä joo, mutta suomimiehelle ja lapselle vieraannutus on kovempi kohtalo kuin läheisen kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lapsen kuolema?
Oman identiteetin jatke siinä kuolee. Sitä lasta kukaan oikeasti sure vaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se oma kuolema harmittaa kaikkein eniten. Kun on kuollut, ei voi tehdä mitään. Se ärsyttää, kun ei voi mitään tehdä.
Monet kuolee jo eläessään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lapsen kuolema?
Oman identiteetin jatke siinä kuolee. Sitä lasta kukaan oikeasti sure vaan itseään.
Ajatuksesi ei vaikuta normaalilta.
Niin on. Lastaan rakastaa niin eri tavalla kuin ketään muuta. Osanotto kaikille lapsensa menettäneille.
Olen samaa mieltä. Toisaalta näitä ei ehkä kannata varsinaisesti pistetyttää.
Onko kitumien parempi kuin kuolema?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Toisaalta näitä ei ehkä kannata varsinaisesti pistetyttää.
Olet samaa mieltä? Miten sun lapsi kuoli?
Entä jos se oma lapsi on eläessään ollut kamala ihminen? Voiko helpotus olla suurempi kuin suru?
Mutta onko parempi, jos lapsi kuolee hyvin nuorena, esim vauvana ennemmin kuin vaikka taaperona tai teininä?
Parempi kuolla nuorena ja nopeasti? Eikö näin Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se oma lapsi on eläessään ollut kamala ihminen? Voiko helpotus olla suurempi kuin suru?
Varmasti. Mutta koska oman lapsen kuolema aiheuttaa suurimman surun. On tuo helpotus suurin helpotus mitä ihminen voi kokokea. Ajattele isoin ogrgasmisi kertaa 10000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Mutta koska oman lapsen kuolema aiheuttaa suurimman surun. On tuo helpotus suurin helpotus mitä ihminen voi kokokea. Ajattele isoin ogrgasmisi kertaa 10000
Vertasitko just lapsen kuolemaa orgasmiin? Kaikkea sitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertasitko just lapsen kuolemaa orgasmiin? Kaikkea sitä näkee.
Helpotusta joo
Kaikki kokevat surun erilailla. Psykopaatti on aina itse uhri