Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2081)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eläessäni nähnyt yhtä rumaa pukua, kun mikä Susannalla on tässä Euroviisujaksossa. Siis onko tuolla stylistillä Susannaa jotain vastaan? Kirkuvan punainen yöpuku, johon on kiinnitetty yrjöttävän vihreitä härpäkkeitä, voi hyvänen aika.
No älä muuta sano. Tai sitten vain haetaan hauskoja ja räväkköjä asuja, tämänhän voi tehdä myös tyylillä jos ammattitaito riittää. Ehkä se taito ei vaan riitä.
"Räväkköjä"? RÄVÄKÖITÄ!
Kumpikin taivutusmuoto on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei Penttilä tai Sari Aalto heti tipu. Kyse on heittäytymisestä ja hauskuuttamisesta eikä pelkästään laulutaidoista. Sari on lahjakkuus ja Mikko on symppis ja hauska.
Sun ei kannata veikata.
Miksiköhän Penttilä ei käytä näyttelijän kykyjään paremmin kuten Lilli ehdotti?
Jukka Poika on tylsä, laulaa kaikki biisit samalla tappavan tasaisella ja tylsällä tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mikä viimenen veto, meni kylmikset.
"veto", "kylmikset". Kaksi eniten vituttavaa sanaa.
Niin just - ja matka, mieletön ja sairaan hyvä.
Kyllä. Ja kun joku esiintyjä vetää sika hyvin.
Ja mieletön kiekaistaan: Ihan MIÄÄLETÖN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei Penttilä tai Sari Aalto heti tipu. Kyse on heittäytymisestä ja hauskuuttamisesta eikä pelkästään laulutaidoista. Sari on lahjakkuus ja Mikko on symppis ja hauska.
Sun ei kannata veikata.
Kyllä täällä saa omia toiveita kertoa vaikkei ne toteutuisikaan.
Miksi kaksi sai lähtöpassit? Oliko niitä tasan yhtä vähän äänestetty. Yleensä kerrallaanlähtee vaan yksi. Mä olisin toivonut että joku naislaulaja olisi pudonnut. Siellä on sellaisia jotka laulaa kyllä hyvin mutta ei just muuta. Olisin halunut nähdä vielä Mikko Penttilääja Sari Aaltoa. Kun tuollaiset pannaanpois niin kisasta tulee tylsälaulukilpailu.
Laulukilpailuja on ihan tarpeeksi. Luulin että tämä on viihdytyskisa. Sari Aalto on hyvä.
Minäkin luulin ettei tämä ole pelkästään laulukisa. Ketä kiinnostaa nuo hyvät laulajat joilla ei sitten muuta annettavaa. Sari Aalto on jo nyt tuonut huipputalenttia. Harmi kun hän kuulema tippuu. Sari tuli toiseksi Talent ohjelmassa aikoinaan. Kyllä katselisin hänen esityksiään mielumin kuin monien muiden tuossa ohjelmassa.
Ihmettelin kun Jukka poikaa ylistettiin. Ei se ollut niin hyvä. Sympaattinen kaveri kyllä.Louhimo ja Venla ovat parhaat laulajat. Aarne ei ole oikein koskettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole eläessäni nähnyt yhtä rumaa pukua, kun mikä Susannalla on tässä Euroviisujaksossa. Siis onko tuolla stylistillä Susannaa jotain vastaan? Kirkuvan punainen yöpuku, johon on kiinnitetty yrjöttävän vihreitä härpäkkeitä, voi hyvänen aika.
No älä muuta sano. Tai sitten vain haetaan hauskoja ja räväkköjä asuja, tämänhän voi tehdä myös tyylillä jos ammattitaito riittää. Ehkä se taito ei vaan riitä.
"Räväkköjä"? RÄVÄKÖITÄ!
Kumpikin taivutusmuoto on oikein.
Aalto lupaa liian myöhään tänään jättää typerät nuket pois. Äänestäjien mitta täyttyi.
Noora Louhimon Aikuinen nainen - kylmät väreet menee päästä varpaisiin.
Ei nyt miellytä korvaa Nooran kiljuminen ja huuto. Huono kappalevalinta
Kamalan kuuloista tuo huutaminen Aikuinen nainen biisissä.
Ärsyttää, kun Sami Yaffa joka jaksossa sanoo, ettei hän ulkomailla oleskelunsa tunne sitä tai tätä suomalaista genreä. Hänhän julistaa sillä tavalla asiantuntemattomuutensa ja silti istuu vakituisena raatilaisena ohjelmassa. Ja hänen kotimaahan paluustaan on jo 10 vuotta aikaa. Olisi siinä ajassa ehtinyt tutustua suomalaiseen musiikkiin. Ja ulkolaisten nimien tiputtelun Yaffa voisi myös lopettaa. Jos ei asiantuntemus riitä, voisi antaa tilaa sellaisille asiantuntijoille, jotka tuntevat suomalaisen musiikin läpikotaisin.
Louhimon biisivalinta pettymys :(
Karmeaa huutamista tämä Nooran veto. En ole ikinä pitänyt hänestä.
En tykkää tuosta Aarnista vaikka onhan sillä ääni. Joku vaan tökkii.