Keittiöremontin viime aikoina tehneet! Mistä ostitte keittiön?
Kysymys teille, jotka vertailitte eri toimittajien hintoja .
Mihin toimittajaan päädyitte? Mikä vaikutti ostopäätökseen?
Kommentit (22)
Puustelli. Paras palvelu. Varma toimitus juuri sovittuna päivänä.
Tätä pidetään kalliina, mutta yllättäen hinta oli hyvin kilpailukykyinen ja suunnittelija etsi edullisia vaihtoehtoja tai oikeastaan muistutti, että kaapit ja ovet on halpoja, sisustat maksavat.
Turhaa yliremontointia. Akat vouhkaa ja miehet maksaa laskut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ihan oman keittiöni maksan, koska kyse on minun asuntoni. Mutta mies saa osallistua remontointiin.
Puustellin kautta olen remontoinut 2 kpl keittiöitä. Hyvin toimii ja suunnittelija ottaa huomioon budjetin. Toimitus tullut ajallaan ja asennus ammattitaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on mies joka haaveille induktioliedestä, paremmista laskutiloista, ovista jotka sulkeutuvat varovasti jne mutta minä maksan vähintäänkin puolet.
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä incelli et ole mistään maksanut mitään.
Idekolta. Siellä keittiöt toteutetaan mittatilaustyönä, ja rouvani oli innoissaan kun sai ilmaisen konsultointikäynnin yhteydessä itse suunnitella meille uuden keittiön. Vanhan keittiön kaapit olivat siinä kunnossa että ne olisi ollut pakko uusia, ja minä miehenä innostuin kuultuani, että rouvani suunnittelema kompaktimpi keittiö tulisi meille selvästi halvemmaksi, kuin jos olisimme pitäneet keittiön alkuperäisessä muodossaan ja vaihtaneet vain kaapistot. Uskon että jokaisessa keittiöremontissa tulee myös niitä ikäviä yllätyksiä, mutta tähän remonttiin me olimme vähintäänkin 95-prosenttisesti tyytyväisiä. Idekoa voin siis suositella. Muista keittiöremppafirmoista en sitten osaa sanoa mitään, kun ei ole omaa kokemusta heidän toteuttamistaan remonteista.
Torista käytetty puustellin keittiö.
En tarvitse keittiötä kun on wolt ja fuudora sovellus.
N 25
Ikeasta. Edullinen hinta, hyvä laatu, hyvä suunnitteluohjelma, kaikki toimivaa ja sujuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikeasta. Edullinen hinta, hyvä laatu, hyvä suunnitteluohjelma, kaikki toimivaa ja sujuvaa.
Kuka sen kokosi? Meillä ei ollut aikaa tai varmaa osaamista ostaa Ikeasta ja laskettiin, että asennettuna se ei olisi paljoakaan halvempi kuin muut.
Tästä on jo muutama vuosi kun keittiö rempattiin. Otettiin Noblessan keittiö, oli heillä silloin tarjoushinta. Keittiökalusteet on hyvät, asennus ja muu palvelu ei niin kehuttavaa. Mutta keittiöstä tykkään. Oli kohtuuhintainen kun en valinnut kaikkein kailleimpia asioita. Puustelliltakin saatiin tarjous ja oli kyllä kaikista hinnakkain.
Tuttu puuseppä teki, kodinkoneet ostettiin sieltä, mistä saimme haluamamme edullisimmin. Puuseppä teki myös ruokapöydän ja tuolit.
Casagrandelta kaikki vermeet. Sitä ennen Järvenpään Taitokeittiöt Esalta.
Toki tästä on jo parisen vuotta.
-Kylmät kädet
Anyone?