Ruotsissa sanotaan suoraan se mitä Suomessa kierrellään.
Ruotsissa uskalletaan sanoa aivan suoraan, mitä ne ajattelevat Yhdysvaltojen toiminnasta. Miksei meidän ulkopoliittinen johto uskalla sanoa asioita aivan suoraan, vaan kiemurrellaan?
Kommentit (10)
Ruotsilla ei ole 1300 yhteistä rajaa hullun kanssa. Sieltä välistä on helppo huudella.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla ei ole 1300 yhteistä rajaa hullun kanssa. Sieltä välistä on helppo huudella.
*km
Buahahhaaa. Se on ihan vihoviimeinen päivä, kun ruotsalainen sanoo jotain suoraan. Asia pitää vain ymmärtää diskuteeraamisen ja fikan lomassa.
Mitäs pahaa Yhdysvallat on nyt tehnyt? Siitä haetaan turvaa mutta ei kai se tumput suorina odottelemalla tule. Muutkin on aktiivisia.
Onkos siellä taas pullakahviteltu (fika) koko rahan edestä? Hähä! :D
Suomettumisesta ei Suomessa päästä eroon. Suunta vain vaihtuu, tyyli ei. Ja aina mielistellään näitä roistovaltiota. Mitä roistomaisempi, sitä ihailevampi ja vaikenevampi Suomi on. Luullaan lapsellisesti kuin alakoulussa, että kun mielistelee sitä koulukiusaajaa, niin ei se mun kimppuun käy. Ja sitten taputetaan itseään olalle, että kuis mä oonkin näin fiksu...
Suomea kuzetetaan 6-0, kuten Trumppi Stubbidoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomettumisesta ei Suomessa päästä eroon. Suunta vain vaihtuu, tyyli ei. Ja aina mielistellään näitä roistovaltiota. Mitä roistomaisempi, sitä ihailevampi ja vaikenevampi Suomi on. Luullaan lapsellisesti kuin alakoulussa, että kun mielistelee sitä koulukiusaajaa, niin ei se mun kimppuun käy. Ja sitten taputetaan itseään olalle, että kuis mä oonkin näin fiksu...
Suomea kuzetetaan 6-0, kuten Trumppi Stubbidoa.
Demarit kusettaa suomalaisia itsekin 6-0 mutta aivopestyt on aivopestyjä ja uskovat kaiken paskan mitä demarit suustaan päästävät.
Mitä siellä sanotaan? Vihdoinkin tunnustetaan että väestö ollaan vaihtamassa?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla on enemmän porukkaa joilla vielä omat aivot toimii. Ei siellä tuollainen paska läpi meni mitä vasemmistoaliset täällä suoltaa.
Pitää nuolla välillä itään välillä länteen, tätähän se on aina ollut, mutta onneksi tuo itään päin mielistely on loppu.