Missä sitä sitten saa bilettää, jos kerrostalossa ei saa, hotellissa ei saa, baareihin ei ole varaa, eikä omakotitaloonkaan ole rahaa?
Kadullako sitä pitää bilettää? Vai saako sielläkään?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa voi pitää etkot ennen kuin lähtee illaksi jonnekin muualla bilettämään. Mutta mitään myöhään kestäviä bileitä ei voi pitää. Eikä varsinkaan saa järjestää jatkoja.
Saa olla jatkot kun musiikki on hiljaisella. Eikä huudeta vaan puhutaan.
Jos kuuluu naapuriin, niin poliisille soitto ja ilmoitus isännöintiin. Sut saadaan kyllä häädettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö biletät kovaan ääneen kerrostalo luukussasi? Laita kuulokkeet päähän, sellainen biletys sopii vaikka aamuyölle asti.
Kyllä, minun kaverit on liian sivistyneitä, eivät ryyppää eikä biletä, ainakaan kunnolla. Ap
Miksi et käy yökerhoissa ja keikoilla bilettämässä? Ootko köyhä vai ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö biletät kovaan ääneen kerrostalo luukussasi? Laita kuulokkeet päähän, sellainen biletys sopii vaikka aamuyölle asti.
Kyllä, minun kaverit on liian sivistyneitä, eivät ryyppää eikä biletä, ainakaan kunnolla. Ap
Ei ole rahaa, pitäisi löytää töitä ekana, mutta en löydä. Ap
Kuuntele musaa kuulokkeilla. Uusavutonta.
Kyllä kerrostalossa saa bilettää ihan niin paljon kun haluaa, kunhan ei metelöi ja häiritse naapureita. Ja jos kerran biletät yksin niin olettaisi sen olevan aika hiljaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa lähteä baariin, niin säästä vähän kerrallaan. Ei kai sitä joka vkonlopou tarvi bilettää?
Rupea opiskelemaan ja muuta opiskelija opiskelu kaupungin opiskelija kerrostaloon tai asuntolaan. Täällä on aina bileet jonkun luona.
Ruotsin tai Tallinnan risteilyllä. Juokaa omia juomia hytissä ja käykää yökerhossa vain tanssimassa.
Kyllä kerrostalossakin saa bilettää kunhan huomioi naapurit. Saa bilettää vaikka joka päivä, jos lopettaa ajoissa. Jos sen tekee harvoin, niin ehkä voi jatkaa vähän myöhempäänkin kunhan ilmoittaa etukäteen naapureille. Tässä ja monessa muussakin asiassa auttaa, jos tuntee naapurit ja on hyvissä väleissä heidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa, pitäisi löytää töitä ekana, mutta en löydä. Ap
No mieti millaista on etsiä työttömänä uutta asuntoa häädön vuoksi. Onko sitten kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Menee mahdollisimman syvälle mettään missä ei ketään mailla eikä halmeillakaan. Teltta ja bileet pystyyn.
Mutta omaan mettään sitten...
Jos sulla on varaa hotelliin, on sulla varaa baariin
Miten sulla on muka varaa hotelliin, mutta ei baariin?
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on muka varaa hotelliin, mutta ei baariin?
No ei sitä röllätessä kaikkea ehdi huomioimaan.
Vuokraat teollisuusalueen hallista juhlatilan yksityistilaisuutta varten. Siellä saa bilettää vuorokauden ymri.