Oletko sinä laihdutuskuurilla?
Kommentit (33)
En, oletko sinä ap. laihdutuskuurilla?
Tavallaan en. Paino lähtee aina laskuun kun jätän herkun pois ja nyt ole muutamaan viikkoon mitään herkkua syönyt.
Miksi olisin? Painoindeksi alarajoilla.
En vaikka pitäisi olla. Tv. 159cm. ja 56kg.
Vierailija kirjoitti:
En, oletko sinä ap. laihdutuskuurilla?
Painoa oli 96 kiloa.Nyt vaaka näyttää noin 70 kiloa.(ap)
59kg aamupaino. 4 kiloa pitäisi pois saada
Olen. Tai en ole millään kuurilla, mutta olen tehnyt muutoksia, joiden on tarkoitus olla pysyviä ja aiheuttaa painon putoamista.
Olen 183 senttinen ja painan 70 kiloa, joten laihdutuskuurille ei ole tarvetta. Nuorempana joskus olin kesäloman jälkeen, kun kuukauden makkara- ja kaljakuurin jälkeen painoin lähes 80 kiloa. Tosin siitäkin varmaan puolet oli pelkkää nesteturvotusta.
Asiaa tietysti auttaa, että olen viimeiset 15 vuotta kävellyt keskimäärin 21.000 askelta päivässä.
Olen ollut viikon nyt. Tavoitteena on saada pois 10 kg.
Pakko olla niin kauan kuin fasistihallitus vallassa ja ruoka vähissä. Töistäkin ajettiin pois vaikka menin.
En, mutta uskon elämäntapamuutoksen vaikuttavan ajan myötä myös painoon.
En. Ylimääräiset kilot tuli pudotettua jo kolmisen vuotta sitten. Nyt on vain tarkoitus jatkaa syömistä niin, etteivät ne vieläkään tule takaisin. Ja salilla olisi tarkoitus saada vähän lihasta tähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
En vaikka pitäisi olla. Tv. 159cm. ja 56kg.
BMI 22,2 normaali paino.
En ole, viime vuoden lokakuussa ja marraskuussa tiputin 4kg lievästä ylipainosta normaalipainoon ja nyt mielelläni pidän tämän painon ja annan kehon tasaantua stressistä jonka laihdutus aiheuttaa. Itselläni herkkäunisena laihdutus heikentää yöunia niin senkään takia en nyt laihduta.
Nyt kaikki lihavat av-mammat laihdutuskuurille ja heti.
Kyllä. Syksyllä paino pääsi nousemaan, koska en sairastelun vuoksi ollut yhtä aktiivinen kuin yleensä enkä jaksanut katsoa syömisteni perään. Nyt olen alkanut taas liikkua normaalisti ja katsonut vähän mitä suuhuni laitan.
Painan 70 kg ei siitä voi paino enää pudota.