Ollaan mökillä jumissa!
Auto ei starttaa kun -21 pakkasta! Vaimo unohti eilen lämmitysjohdon kotiin. Jännitin koko yön lähteekö auto käyntiin ja eihän se lähde! Mikä neuvoksi?
Kommentit (97)
Miten sälytät lämmitysjohdon mukaan oton vaimolle? Olisi kuulunut myös sinulle huolehtia mukaan. Ehkä vaimolla oli muutakin pakattavaa.
Minulla on lämmitysjohto autossa, jota käytän työpaikan parkkitalossa. Omalla pihalla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan vaimo unohtanut mökin avaimia tällä kertaa. Vain täysi tollo ei pidä lämmitysjohtoa autossa mukana.
Vaimo kävi perjantaina kaupassa ja auto oli lämmityksessä. Jätti lämmitysjohdon autokatokseen lämmityspistokkeeseen.
Teillä köyhillä ei ole varaa kahteen lämmitysjohtoon? Toinen on kotona ja toinen aina autossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Laita akka työntämään, kyllä se siitä sitten starttaa, kun nykäiset vaihteen päälle.
Renault on automaattivaihteilla. Huomenna olis työpäivä joten pitäis kyllä kohta päästä kotimatkalle. Pitääkö tilata hinausauto? Hinausautoilla kiirettä kun sähköautot hyytyvät pakkasella ja niitä pitää lavetilla kuskata.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä että sinä muistit sen 😊
Lue aloitus. Eihän hän muistanut.
Minä olen mökkisaaressa jumissa. Kelkka ei käynnisty ja vanha nokialainen teki tenän enkä voi soittaa. Savumerkkejä?
Tuli eilinen Felix ja Klara mieleen.
Vara-avaimesta liki puolen tunnin pätkä, onko se kuitenkin 'arvokkaampi kuin auton normiavain? Pohdiskelua, jos se katoaa, kun on kuitenkin 'ainoa' vara-avain.
Vo Luoja, näen niin Felixissä itseni 25v päästä:)
Laita vaimosi istumaan moottorin päälle muutamaksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olikin sarkasmia, otaksun
Akku irti ja viet sisälle kamiinan viereen lämpimään. Olisit tehnyt sen jo eilen, mutta kun oot niin tohelo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mökkisaaressa jumissa. Kelkka ei käynnisty ja vanha nokialainen teki tenän enkä voi soittaa. Savumerkkejä?
Jospa vaikka kirjekyyhky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olikin sarkasmia, otaksun.
Se onkin taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilinen Felix ja Klara mieleen.
Vara-avaimesta liki puolen tunnin pätkä, onko se kuitenkin 'arvokkaampi kuin auton normiavain? Pohdiskelua, jos se katoaa, kun on kuitenkin 'ainoa' vara-avain.
Vo Luoja, näen niin Felixissä itseni 25v päästä:)
Wtf.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaikka kirjekyyhky?
Se olisi jo eläinrääkkäystä.
Taasko se vaimo sen teki? Ei ole pitkä aika edellisestä. Ihmeen unohtavainen vaimo. Edellisellä kerralla unohti ruokakassin kotiin.
Soitat taksin ja huristelet sillä edes-takas kauppaan ostamaan kaapelin
Soitat taksin ja huristelet sillä edes takas kauppaan ostaman kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä polttaisit, tuskin siellä puita on. Ehkä joku huonekalu nuotioon.
Ennen aikaan päästiin kävellen paikasta toiseen, nykyään se ei onnistu, kun ihmiset ovat kädettömiä ja jalattomia.
Vierailija kirjoitti:
Se on latauskaapeli, ei lämmitysjohto. Semmoisia ne sähköautot on, ei niillä voi vaan ajaa kuin polttiksilla.
Pikkujuttu, jokainen tajusi, mitä tarkoitettiin. Tarvitseeko sähköauto latauskaapelia?
Vierailija kirjoitti:
Millainen auto ei käynnisty -21 asteen pakkasessa? Kiva fantasia sieltä etelästä.
Akku ja/tai startti paskana?
Se on latauskaapeli, ei lämmitysjohto. Semmoisia ne sähköautot on, ei niillä voi vaan ajaa kuin polttiksilla.