Miehet, kävisittekö useammin ravintoloissa jos topless-tarjoilijat tekisivät paluun?
Itse kävisin, tuntuisi fiksummalta maksaa miltei kymppi tuopista jos juomat tarjoiltaisiin pöytiin kuten ennen vanhaan. Tietysti silmänruokaa olisi siinä samalla.
Kommentit (42)
Voisin kyllä tienata tuolla tavalla näin eläkeläisenä hieman ylimääräistä nisurahaa. T. Irmeli 74 v.
Se on sellainen ammatti jonka joku keksii syvimmässä lamassa, kun pitäis saada lapsille ruokaa ja normi hommia ei enää saa, niin sitten myydään kroppaa, vilkuiltavaksi tai käytettäväksi.
Nyt moni on joutunut tuota tekemään, kun on viety osa opintorahasta, aikuiskoulutustuki, suurin osa ansiosidonnaisesta...ja jos on lapsia tai asuntovelkaa niin ihan hirveen vähällä ei enää tule toimeeen. Kaikille tuo ei ole mahdolinenkaan ratkaisu, joillekin on.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi riippareitta nähdä. Saati maksaa siitä. Yök.
Oletko mitannut testot? Ei kuulosta järkevän miehen puheilta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä tienata tuolla tavalla näin eläkeläisenä hieman ylimääräistä nisurahaa. T. Irmeli 74 v.
Ei tuossa tosiaan saisi harjoittaa ikään, sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa tosiaan saisi harjoittaa ikään, sukupuoleen tai seksuaaliseen suuntautumiseen liittyvää syrjintää.
Toivomme hakemuksia erityisesti erilaisiin vähemmistöihin kuuluvilta ihmisiltä?
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena toivon alaosattomua miestarjoilijoita, mutta vain komeita
Olis kamalaa, jos pitäis syödessä/juodessa katsella miesten veh*keitä. Ei kiitos.
Eikä ne paljaat rinnatkaan ruokahalua herättäisi.
Enpä tiedä, mutta jos ajattelen, että minun poika tai minun tyttö joutuisi näyttelemään vehk*eitään/rintojaan saadakseen olla töissä ja elättääkseen perheensä, niin olisihan se aika surullista.
itse en ikinä menisi tuollaiseen paikkaa, minusta se on ihmisen nöy*ryyttämistä, enkä todellakaan saa kik*sejä moisesta.
Jos olisi olemassa jalkafetissiravintola, voisin kyllä mennä testaamaan.
Ei kiinnosta tuntemattomat alastomat naiset.
M31
Ap on tyhmä kuin saapas, jossa aivot valahtaneet alapäähän. No, tuskin ap:lla edes aivotoimintaa on. Osaa vain sanoa tissi, peppu ym. vastaavat sanat, kun jäi maitopullo saamatta. Osaako ap edes vaihtaa omat vaippansa, jos haaveilee jostain 80-luvun ravintola ajoista?
Tarjoilijan ammatin alentamista jos pitäisi vielä tissit paljaana kaljaa kantaa pöytään että saisi itse leipää omaan pöytään.
Todennäköisesti kävisin jos sellainen baari olisi kävelymatkan päässä. Pari kertaa lähdettiin kaveriporukalla Lahteen baariin kun piti olla topless- tarjoilijat.... no olihan siellä ollut niitä mut ei just niinä iltoina vaikka lehdessä oli mainokset. Oli eräässä kaupungissa " päivätanssipaikka" jossa oli strippari iltaisin ja yhteiskykyisiä naisia. Virossa oli vielä vuosituhannen vaihteessa runsaasti oikeita ilotaloja ja joku saattaa muistaa legendaarisen Lasso- baarin ihan keskustassa. Mukava paikka, sisäänpääsy ei ollut kallis eikä olutkaan paljon maksanut, tytöt tulivat kiehnäämään ja tippiä pyytämään, joku jäi juttelemaan. Onhan se yksinäisen miehen mukava nähdä naiskauneuttakin silloin tällöin. Niin, se topless- baari on vielä kokematta ja varmasti kävisin jos sellainen lähistölle ilmaantuisi.
En. Netistä näkee halutessaan tissejä ihan niin paljon kun jaksaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilijan ammatin alentamista jos pitäisi vielä tissit paljaana kaljaa kantaa pöytään että saisi itse leipää omaan pöytään.
Ei kukaan pakota topless-tarjoilijaksi, kuten kenenkään ei ole pakko henkensä pitimiksi perustaa OF-tiliä tai ryhtyä seksityöntekijäksi jotka molemmat ovat päivittäin hehkutettuja, ja feministien hyväksymiä ammatteja mediassa.
En. En tosin käy muutenkaan baareissa/yökerhoissa.
M33
Miksei, olettaen että ravintolat eivät ihan ketä tahansa pubiruusua ottaisi töihin koska tarkoitus olisi varmaan houkutella asiakkaita eikä karkoittaa heitä. Tietysti netistäkin näkee tissejä myös, mutta olisihan se sellainen ihan kiva lisä.
Se Hooters tänne pitäisi kyllä saada
Työttömät inkkelit voisi työllistää niihin nysämunineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pakota topless-tarjoilijaksi, kuten kenenkään ei ole pakko henkensä pitimiksi perustaa OF-tiliä tai ryhtyä seksityöntekijäksi jotka molemmat ovat päivittäin hehkutettuja, ja feministien hyväksymiä ammatteja mediassa.
No jos se on työpaikka johon rekrytään niin miksi sinne ei olisi velvoitetta hakea jos niin määrätään?
Kato vähǎn vähemmän pokea, hyypiö.