Laitoin juuri butter chikeniä mikroon, haluatko kysyä jotain
Butter chicken on itse tehty.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mikä teho, kuinka kauan?
900W 2min30sek, parin minuutin tasaantuminen.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan hienoja suolisto-oireita.
Ei tehty autenttisesti lattialla vaan työtasolla.
Minkä merkkinen mikroaaltouuni ja milloin ostettu, vai saitko lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen mikroaaltouuni ja milloin ostettu, vai saitko lahjaksi?
Kenwood ja ostettu vuonna miekka ja kivi.
Veikkaan, että "itse tehty" tarkoittaa tässä sitä että kastikkeeksi on kaadettu joku kaupasta ostettu valmiskastikepurkki. Kana jotain valmista slimsua, ehkä jollain hunajamarinadilla, kun oli halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että "itse tehty" tarkoittaa tässä sitä että kastikkeeksi on kaadettu joku kaupasta ostettu valmiskastikepurkki. Kana jotain valmista slimsua, ehkä jollain hunajamarinadilla, kun oli halvempaa.
Väärin veikattu.Maustamatonta kanan paistileikettä, kookosmaitoa, tomaattipyrettä, mausteita ja voita. Riisi jasmiinia ja riisinkeittimellä valmistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin veikattu.Maustamatonta kanan paistileikettä, kookosmaitoa, tomaattipyrettä, mausteita ja voita. Riisi jasmiinia ja riisinkeittimellä valmistettu.
Ja mikrossa viimeistely
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän Suomi ilman mitaleita olympialaisissa?
Enpä tinnyt että sellaisiakin vielä järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikrossa viimeistely
t. Ap
Voihan sitä niinkin sanoa koska tehty jo toissa päivänä. Vähän mielikuvitukseton trolli.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Et nimittäin osaa kirjoittaa.
Ei sen väliä koska harva täällä osaa.
Mikä teho, kuinka kauan?