Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen (teetkö asialle mitään) jos lapsesi

Vierailija
26.04.2007 |

perhepäivähoitajalla on liikaa hoitolapsia? LAKIA RIKOTAAN jos lapsia on enemmän kuin 4 kokopäivä lasta ja yksi eskari/koululainen. Ja hoitajan omat alle kouluikäiset vähentävät hoitolasten määrää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mentävä eikä sitä lasta voi mukaansa ottaa. Täytyy vain toivoa,ettei mitään satu.

Vierailija
2/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen mua ei kamalasti harmita, koska tähän asti mun lapsi on ollu vähän eri ikäluokkaa kuin muut lapset ja nyt sillä on siellä paremmin kaveri, kun on 5 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeää kun jättävät lapsen hoitoon?

Vierailija
4/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää jolla on 5 muksua on erittäin kokenut, asuu varmasti lähemmäs kilometriä pitkä kujan päässä (käytännössä ei liikennettä siis), ei mitään vesistöjä tai ojia lähellä. Tottakai voi jotain sattua, epäilenpä onko se lapsiluku sitten se aiheuttaja. Ja lapset on lisäksi jo aika isojakin kaikki, edes yhtään taaperoa ei ole viemässä aikaa ja havainnointikykyä.

Vierailija
5/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon,ettette koskaan tuomitse hoitajaa jolla LIIAN SUURI ryhmä ja sattuu onnettomuus!

Vierailija
6/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pärjätä hoitolastensa kanssa!

Vierailija
7/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakia rikotaan yhtälaillla perhepäivähoidossa kun päiväkodeissa. Mielummin hoitaja+5lasta kun hoitaja-2 ja 20 lasta.

Vierailija
8/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ryhmän maksimikokoa ole hatusta vedetty, siihen on ihan järkevät syyt.

Itse en veisi lastani nyt yleensäkään pph:lle, ja naapurin pph:n ylisuuresta ryhmäkoosta soitin perhepäivähoidon valvontaan, sillä pph oli aivan kusessa eri suuntiin juoksevien 5 lapsen kanssa (muutaman kerran napero juoksi minunkin suuntaani, pph huutaa hädissään että nappaa se kiinni, ei käsittääkseni kuulu naapurien toimenkuvaan huolehtia siitä että hoitolapset on turvassa!).

Vierailija
9/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 lasta, ja heidän pk-ryhmissään on ihan joka päivä 3-4 lasta per aikuinen. Ei koskaan enempää. Lapset ovat 3v ja melkein 5v.

Vierailija:

Lakia rikotaan yhtälaillla perhepäivähoidossa kun päiväkodeissa. Mielummin hoitaja+5lasta kun hoitaja-2 ja 20 lasta.

Vierailija
10/10 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta toivoisin aktiivisuutta puuttumaan epäkohtaan, hoitaja on voimaton kyseisessä tilanteessa. Esimiehen taholta ne määräykset tulevat. t. myös pph

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä