Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä nainen olisi mutta pitää varmaan lopettaa suhde,

Vierailija
10.01.2026 |

Olen alkanut epäilemään että ainoa syy että naiseni on kanssani on meidän loistava yhteensopivuus sängyssä.

Minä kyllä rakastan häntä muutenkin. En vain taida olla hänelle oikea mies noin muuten.

Vaivaantuu rakkaudentunnustuksista. Ja en tosiaan ole mikään työpaikalle ruusupuskia lähettelevä sekorakastunut lemmenlorujen jankuttaja. Silloin tällöin kuiskasen korvaan että olet rakas.

Sanoo että ollaan nyt vaan näin,hyvinhän meillä menee.

Vaistoan että hän sisimmässään onneton. En halua olla se johon on tyydytty ja haikaillaan jotain muuta.

Epäkunniottavaa kumpaankin suuntaan. 

Harmi. melkein kaikki palaset loksahti kohdilleen hänen kanssaan,melkein.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se välillä on.

Vierailija
2/5 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat naiselta 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat naiselta 😅

Otetaan osakohteliaisuutena.

Vierailija
4/5 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos puhunut ja kysynyt asioista? 

Mullakin oli aikuisiällä totuttelemista kaikenlaiseen hempeyteen ja kiintymyksen osoituksiin, piti oikeasti ihan opetella sanomaan et rakastan sua. 

Ai että mua ärsyttää ihmiset, ketkä tekee päätöksiä perustuen omiin johtopäätöksiin vailla mitään totuudenmukaisuutta. 

Vierailija
5/5 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos puhunut ja kysynyt asioista? 

Mullakin oli aikuisiällä totuttelemista kaikenlaiseen hempeyteen ja kiintymyksen osoituksiin, piti oikeasti ihan opetella sanomaan et rakastan sua. 

Ai että mua ärsyttää ihmiset, ketkä tekee päätöksiä perustuen omiin johtopäätöksiin vailla mitään totuudenmukaisuutta. 

Oudohko toteamus. Minähän tässä katson totuutta silmiin joka aamu kun herätään ja sieltä puuttuu sama tunne kuin minulla. Ei kaikkia asioita tarvitse sanoa ääneen ja monimutkaistaa.