Tapasin ruokajonossa miehen joka ei ollut koskaan maistanut sushia ja toinen ei hummusta, vaikka niitä oli tarjolla!
toinen sanoi ettei ole koskaan maistanut sushia vaikka jopa ruokajonossakin niitä joskus on tarjolla, ja toinen ei hummusta, vaikka niitä oli monta pakettia. sain kaikki hummukset kun muut jonolaiset ottivat taas vain makkaraa
ihmeellisiä nämä suomalaiset!
Anderson asterix
Kommentit (17)
95% heteromiehistä ei ole kokeillut ottaa parrua perseeseen mutta haaveilee siitä.
ihanuutta siis elämä täynnä kun on ruokoo!
Vierailija kirjoitti:
Mä teen molempia itse.
niin itekkin yleensä ainakin hummusta
ap
Sushia ottaisin, en humusta jota olen maistanut mutta ei ole mun makuun,,
En ole maistanut minäkään, enkä aio maistaakaan. Miksi pitäisi jos jo niiden näkö ällöttää.
Tapasin vaatekaupassa miehen, joka ei ollut koskaan käyttänyt rintaliivejä, outoa?
Ajatuskin sushista oksettaa.
Hummus sitävastoin on hyvää.
Nyrpistin pitkään nenää humukselle koska liitin sen mielessäni arabi-islamilaiseen maailmaan sun muuhun mokupaskaan. Raivoni heltyi kun aloin pitämään herkkua kyproslaisena :)
eilisen ruoka jonoin ruooivvat, annoin tädille iso n kassin ruokaa, ite ei kehtaa hakea jonosta vaikka on eläkeläinen
Kuten eilen vastasin tähän samaan, nyt jo poistuneeseen aloitukseen, en söisi noista kuin ruisleipää ja patonkia, kaikki muu olisi täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Sushi ja hummus, turhia ruokia.
Raaka kalahan on vaarallista. Ja hummus on jotain kikhernemössöä. Mikä vika on oikeissa herneissä ja hernesopassa?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä en oo maistanu kumpaakaan, enkä maista 😎
Sama täällä, en ainakaan tietääkseni.
Mä olen maistanut molempia. Nälässä oppii syömään ihan kaikkea.
Mä en oo maistanu kumpaakaan, enkä maista 😎