Iso klitoris?
Minulla se näkyy häppyhuulien välistä, vaikka en ole kiihottunut. Näkyy jopa pikkareiden läpi kohoumana.
Miesten mielipidettä haluaisin?
Kommentit (21)
Tutkimuksien mukaan ison klitoriksen omaavat naiset saavat helpommin orgasmin yhdynnässä. Nainen joka saa helposti orgasmeja on helpompi pitää tyytyväisenä, joten se on hyvä asia.
Ei kyllä pidä paikkaansa ,itse oli kerran yhden kyltymättömän kanssa pitkän kaavan mukaan se sai kymmeniä orgasmeja sen klitorista ei edes juurikaan sormella tuntenut oli niin pieni nystyrä pienempi kuin nuppineulan pää...on kyllä isojakin klit tullut vastaan tupakan filtterin kokoisia toisille sen on tärkeä paikka ja toisille ei .
Kaikista kyltymättömimmät naiset on ollut pieni klitoriksisia ,siis naiset jotka jaksaa vaikka koko yön ja aamulla lisää....toinen erikoisuus niissä on ollut että ne kaikki on ollut kiltin näköisiä josta ei päältäpäin uskoisi. yleensä pieni kokoisia. Sitten taas sellaise t räväkät tyypi jotka on esillä kokoajan ja näyttää ja puhuu seksikkäältä niin yleensä todellsiuudessa niistä naisista ei ole mihinkään... Seikkailu mielellä tuollainen kiltti kyltymätön nainen on aivan mahtava ei tarvitse kahta kertaa ehdotella ...aina valmis ja jos nukahtaa saa herätellä ja jos ei iitse ehdi niin se kyllä herättelee... huh huh...
Mutta olen miettinyt että millaista olisi sellaisen kanssa elää parisuhteessa ? kun ei ole kokemusta enkä luultavasti haluisi siinähän mies jäisi toiseksi....
Yksi asia mikä näitä kilttejä kiimaisia naisia yhdistää jokainen sanoo ja haaveilee että ois kiva myydä itseään niin sais seksiä niin paljon kuin haluaa...
Vaikka olen siinä kyllä aivan eri mieltä eihän maksulliset naiset nauti ,ne tekee työtä ja nauttii vaan palkasta rahasta.. nämä kiimaiset kiltit naiset nauttii seksistä jos se työksi muuttuu niin en usko että nauttivat sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan ison klitoriksen omaavat naiset saavat helpommin orgasmin yhdynnässä. Nainen joka saa helposti orgasmeja on helpompi pitää tyytyväisenä, joten se on hyvä asia.
Taas ajatus, että oitää saada yhdynnässä. Kyllä klitoris tuottaa orgasmin, oli se minkäkokoinen vaan. Vaikkei yhdynnässä saiskaan.
Iso, kova kyrväke. Yök, ei jatkoon. Pimpin tulee olla nätti, ei epämuodostuman pilaama.
T: 101 pimppiä nähnyt.
Seurustelin kehonrakentajanaisen kanssa. Se klitoris oli kuin pikkupojan kikkeli. Hän käytti erilaisia hormooneja, lihaksetkin oli isommat kuin minulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas ajatus, että oitää saada yhdynnässä. Kyllä klitoris tuottaa orgasmin, oli se minkäkokoinen vaan. Vaikkei yhdynnässä saiskaan.
Lesbo spammia taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbo spammia taas!
Mistä saat näitä lesboviboja.
Seurustelin joskus lyhyen vaalean naisen kanssa. Hän oli persevä ja naisellinen, mutta muuten jämäkkää tekoa. Eka kertalla hämmästyin kun aloin nuolemaan miten klitoris alkoi törröttämään kuin pieni kalu ja häpyhuulet levisivät kuin orkidean kukka. Kun sormetin ja nuolin samalla nainen sai orgasmin ja klitoris nytkyi kieltäni vasten ja pillu supisteli. Kun painoin kullin sisään, rouvan klitta törrötti niin että se tuntui kullin yläpuolella lähärissä pannessa. Hän sai taas jalat sätkien kun laukesin sisään. Vaikkei hän ollut maailman tiukin, oli se melkomoista kyytiä
Iso klitoris on visuaalisesti kiihottava. Livenä sellainen on vielä kokematta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Iso klitoris on visuaalisesti kiihottava. Livenä sellainen on vielä kokematta.
M44
Kirjoitin tuon edellisen. Täytyy sanoa että laukesin niin että tuntui sisuskalujen tulevan ulos kun eka kerran olin pukilla. Ei silti, oli sinä taikanappulaa kiva hyväillä senkin jälkeen. En yhtään valehtele jos sanon että se oli kolme senttiä pitkä. Kun nainen laukesi se nyki samalla tavalla kuin kulli. Harvinaisia ovat. Minulla 2, naisia 16.
Jo 18 ikäisenä kun puhkoin Impiö tuli vastaan sellainen 16 v tutu jolla oli iso nappula housuissa.sitä kun sääti niin ääntä tuli
Eli volyyminappula
Hyvältä näyttää erityisesti kiihottuneena. Eli plussaa jos löytyy, muttei ole pitkään suhteeseen olennainen valintaperuste naiselle. Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hormooneja AP käyttää?
Ei kai APn tarvi käyttää mitään jos on vähärasvainen/litteän mallinen häpykumpu ja hyvin niukat häpyhuulet ja vähän kookkaampi klitta.
Siis häpyhuulien...