Miksi suhteesi päättyi eroon? Mitkä olivat syyt?
Olitko sinä vai kumppanisi suhteen päättäjä, vai tapahtuiko päätös yhteisymmärryksessä?
Kommentit (9)
Mies oli patologinen valehtelija. Menetin kunnioitukseni häntä kohtaan ja otin eron.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti vaikka kaikki oli ok, ei riitoja, oli läheisyyttä ja joka ilta mies kertoi rakastavansa minua (eli ei ollut mitään merkkejä salasutinoista tai että miestä ei enää seurani kiinnostaisi). Muutin lopulta omilleni. Varmaan aika tavallinen tarina.
No ei todellakaan ole tavallinen tarina. Suurin osa ihmisistä ei ole mitään patologisia valehtelijoita, tai peräti sosio paat teja, mitä tuon tason petollisuus ja häikäilemättömyys vaatii.
Minnä halusin päästä eroon ja se oli vaikeaa koska mies oli napakymppi. Koko elämän on pitänyt yhteyttä, nyt on luovuttanut.
Paha päihdeongelma ja myöhemmin vankilakierre. 5 vuotta tuota siedin kunnes sain repäistyä itseni irti. En tajua miten edes ajauduin tuollaiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti vaikka kaikki oli ok, ei riitoja, oli läheisyyttä ja joka ilta mies kertoi rakastavansa minua (eli ei ollut mitään merkkejä salasutinoista tai että miestä ei enää seurani kiinnostaisi). Muutin lopulta omilleni. Varmaan aika tavallinen tarina.
No ei todellakaan ole tavallinen tarina. Suurin osa ihmisistä ei ole mitään patologisia valehtelijoita, tai peräti sosio paat teja, mitä tuon tason petollisuus ja häikäilemättömyys vaatii.
Pettäminen on hyvin yleistä. Ei se vaadi sosiopatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on vähän outoja, en tarkoita aloittajan kannalta vaan tuon miehen. Eli on sitoutunut kotiin mutta muuten menee kuin perunapellossa. Satuttaa varmasti jos yllätyksenä tulee tai jatkanut vuosia toimintaansa ja rakkauttaan vannonut.
Sen olemus ärsytti joten jätin sen rentun.
Jätä se renttu on toimiva parisuhde neuvo.
Aina elämän laatu paranee kun niin teet.