Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JARI SAARIO on joutunut merihätään yksinsoutumatkallaan Kap Hornista kohti Kapkaupunkia.

Vierailija
10.01.2026 |

No niin!

Kommentit (386)

Vierailija
361/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida oikeen viihtyä kotona

Vierailija
362/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida oikeen viihtyä kotona

No ei vaikuta viihtyvän, ei. Mites se sanonta meneekään: merimies on erimies? Siltä kyllä kieltämättä vaikuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mitään minun kommentteja ei julkaista. Lopeta mode kiusanteko.

Jos vastaat jollekin, kokeile deletoida hänen kommenttinsa viimeinen kirjain ja piste, ja kirjoita ne itse uudelleen. Sitten kirjoitat oman kommenttisi (ja kopioit sen samalla varmuuden vuoksi).  Minulla kommentit ovat menneet läpi sillä tavalla. 

Vierailija
364/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video pelastushetkestä. <3

Vierailija
365/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaat jollekin, kokeile deletoida hänen kommenttinsa viimeinen kirjain ja piste, ja kirjoita ne itse uudelleen. Sitten kirjoitat oman kommenttisi (ja kopioit sen samalla varmuuden vuoksi).  Minulla kommentit ovat menneet läpi sillä tavalla. 

Suomen johtava mediayritys ei vaan mitenkään saa tätä palstaa toimimaan... Kannattaisiko jo nöyrtyä ja tilata tämä palstatekniikka jostain ulkopuolisesta firmasta? Eihän maailmalla olekaan kuin jokunen miljoona toimivaa keskustelu- ja kommenttipalstaa...

Vierailija
366/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan nyt Länsi-Uudenmaan pelastuslaitokselle takasin peruspäivähommiin, vai missä nykyään sitten asuukaan. Vai haluaako revanssin, ettei ekstremeura pääty epäonnistuneeseen yritykseen. On takana kyllä onnistunutkin Atlantin ylitys.

Vierailija
367/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonni,  nyt saatiin Harri Gustafsbergin ja Janne Lehtosen rinnalle kolmas uusi motivaatiopuhuja.

Vierailija
368/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tuo homma häiritsee siksi, että jos kaikki muutkin lähtisi seikkailemaan niin kuka tekisi pakolliset työt? Seikkailkoot ken haluaa, mutta sitä en siis ymmärrä, että se on muka jotenkin hienompaa kuin ihan se oma päivätyönsä. Enemmän hän siinä arkityössään olisi hyödyksi muille ja etenkin perheelleen. Todelliset sankarit jaksaa arkea vuodesta toiseen ilman tuollaisia seikkailuja, koska ajattelevat muitakin kuin itseään.

Olen samaa mieltä. Ajattelen vaimoa ja lapsia. Millainen henkinen rasitus on heille päivästä ja kuukaudesta toiseen kun puoliso/isä on pienessä paatissa aaltojen armoilla. En jaksa kunnioittaa tällaisia yrityksiä vaikka sinänsä omalla tavallaan huikeaa, että joku uskaltaa yrittää. Toivottavasti pysyy nyt turvallisilla vesillä. En todellakaan nosta hattua, jos lähtee vielä vastaavaan. 

Vierailija
369/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen johtava mediayritys ei vaan mitenkään saa tätä palstaa toimimaan... Kannattaisiko jo nöyrtyä ja tilata tämä palstatekniikka jostain ulkopuolisesta firmasta? Eihän maailmalla olekaan kuin jokunen miljoona toimivaa keskustelu- ja kommenttipalstaa...

Taitaa homman nimi olla se, ettei tätä palstaa h a l u t a  saada enää toimivaksi, jollainen tämä oli ennenmuinoin. Kontrolli varmaan pettäisi silloin... -sama

Vierailija
370/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011741958.html

Katsokaa pelastuksesta video 

Vierailija
371/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Jari pelastui. Pyydän vilpittömästi anteeksi niitä narsistikirjoituksia,joita kirjoitin tässä ketjussa aiemmin. Toivottavasti Jari kuitenkin miettii tarkemmin mitä haasteita loppuelämässään ottaa. Tavallisen tallaajankin elämä on arvokasta

Vierailija
372/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuelämän ajaksi hoivakotiin ja pidetään tuoliin sidottuna, niin ei enää karkaa merille turhia ja kalliita pelastustoimia aiheuttamaan!

Vierailija
373/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011741958.html

Katsokaa pelastuksesta video 

Minkä vuoksi? 

Vierailija
374/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä pelastusvideon julkaiseelle niin hän sanoi että Jari tiputetaan lähimpään mahdolliseen satamaan, ei tarvitse matkustaa Bangladeshiin

Vierailija
375/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se menee vielä takaisin. Homma jäi kesken. Tulee yrittämään uudestaan. Kunnes kuolema korjaa.

Vierailija
376/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosi tarkkana seurattava ettei veronmaksajien rahoja tuhlata tämän speden "pelastamiseen". 

Vierailija
377/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari on pelastettu!! Luojalle kiitos<3

Kyllä se kiitos pitää osoittaa rahtialukselle, joka hänet pelasti. 

Vierailija
378/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on pelastettu!! Luojalle kiitos<3

Kyllä se kiitos pitää osoittaa rahtialukselle, joka hänet pelasti. 

Uskomatonta, miten Jarin instassa kiiteltiin Jumalaa joka vastannut rukouksiin ja pelastanut Jarin. Laivalla joka Jarin tuli hakemaan, on suurin Herra varmasti Allah. Joten. 

Vierailija
379/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se menee vielä takaisin. Homma jäi kesken. Tulee yrittämään uudestaan. Kunnes kuolema korjaa.

Kenenkään ei pitäisi sponsoroida sitä tulevaa uusintareissua. Menköön omilla rahoillaan.

Vierailija
380/386 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa tämän kaiken? Toivottavasti ei verorahoilla tällaisia pelastusoperaatioita rahoiteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi