Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella miesystävällä on "tuhma" saunan lämpömittari

Vierailija
09.01.2026 |

Siis ookoo. Tapasin hiljattain mukavan miehen, jonka kanssa synkkaa jutut kaikinpuolin. Vähän sellainen hiljaisempi kaveri, mutta lukenut ja hyväpalkkaisessa työssä. Hän kutsui minut sitten ensimmäistä kertaa kotiinsa illalliselle ja saunomaan, ja ainakin itse olin valmis menemään pidemmällekin. Saunassa sitten huomasin, että hänellä oli sellainen junttimainen saunamittari, missä viisari on ikäänkuin miehen kikkeli joka nousee pystyyn sitä mukaa kuin lämpö nousee ja alaston nainen katsoo sitä ihastuneena. Olette ehkä nähneet näitä huoltoasemilla joskus 80-luvulla? 

En voi mitään, mutta kyllä meni fiilikset jotenkin loppuillaksi  Vaivaantuneissa tunnelmissa katsottiin elokuva Netflixistä, kunnes soitin taksin ja lähdin yöksi omaan kotiin. 

Ylireagoinko? Jotenkin tyhmä ja vähäpätöinen asia, mutta kertoohan tuo jotain miehen huumorintajun tasosta ja vähän tuli sellainen tunne ettei mies ehkä ole niin fiksu kuin antaa ymmärtää. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on taas pipo kireällä. Toivottavasti mies löytyy uuden mukavamman naisen. 

Sain kerran Kreikan tuliaisina aasin, ja kun nosti häntää, sieltä tuli tuoakka.

Ihan yhtä typerä tuo kikkelimittari!

Vierailija
42/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin edes oli itse ostanut mittaria. 

Oli tai ei muttei sellaista fiksu kyllä laita esille ja katsele joka saunomiskerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on NS mieshuumoria. Ei se kerro miehestä mitään. Omalla ihanalta miehellä saattaisi hyvinkin olla samanlainen. Itsekin kyllä katsoisin hieman pitkään ja ajattelisin, että taas tämä mieshuumori. Mutta Sallin sen ja ymmärrän. Mulla ei ole nuttura tiukalla, en ole tiukkapipo. Itse en niin piittaa mieshuumorista, mutta sallitaan se toisille.

Vierailija
44/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti ap haloo! Itse olet valmis menemään tuntemattoman miehen kotiin, nakuna saunomaan (!) ja "pitemmälle". Jos olisin mies niin huolestuisin jo tästä. 

Et oman käytöksesi perusteella ole mikään siveyden sipuli, joten jätä muiden tavat ja tavarat arvostelematta.

Vierailija
45/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän nolo mutta tuollaisia mittareita ei varmaan kukaan itse osta. Niitä saadaan lähinnä vitsikkäiksi lahjoiksi. Tai olla entisen asukkaankin peruja. 

Vierailija
46/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle on aivan sama vaikka miehen saunassa ei olis lämpömittaria ollenkaan, jos nyt muuten synkkaa.

Vierailija
47/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan ne halut voinut kadota myös koristetyynyistä tai huonekalujen järjestyksestä, joten mitään vahinkoa ei tullut.

Vierailija
48/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yhdeltä tuntemaltani tyypiltä. Ihan hyvässä virassa, muttei koskaan ollut vakavammassa suhteessa. Naisia kyllä ollut, mutta just tuollaisiksi "saunakavereiksi". On oikeasti pervompi kuin päältäpäin voisi kuvitella. Kannattaa luottaa omaan intuitioon. Jos hyväksyt saunamittarin, seuraavalla kerralla eteesi tulee toinen pikkutuhma juttu ja sitä seuraavalla kolmas jne. Pian huomaat sinua manipuloitavan suuntaan, johon et oikeasti halua. 

Vierailija
49/49 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanha Harvian umpikiuas eikä sellainen tyylikäs verkkokiuas? Entä pefletit, olivatko Finlaysonia vai Saiturin Pörssistä halvimmat mahdolliset?