Mitä te muut lapsettomat teette lauantaisin selvinpäin?
Yritän alkoholista eroon. Kännissä rentoutuu kunnolla, on ikäänkuin viikon kruunu törpötellä lauantaisin. Kaikki tavallinenkin tekeminen tuntuu erilaiselta, kun on kännissä.
Nyt yritän suunnitella tekemistä huomiselle ilman alkoholia ja on vaikea innostua mistään. Mitä te muut teette vapaapäivinä selvinpäin?
Kommentit (24)
Hyvinhän tämä päivä meni ilman alkoholia, vaikka säännöllisesti päähän tulikin viinin himo. Tuli tehtyä tosi paljon kaikkea. Mitäköhän sitä sit huomiselle keksii kun ei ole krapulaa. Eka alkoton viikonloppu 20 vuoteen, hyvä minä.
T. Ap
Käyn kuntosalilla, vaikka inhoan koko touhua. Ulkoilen paljon. Teen hyvää ruokaa ja suunnittelen/etsin inspiraatiota seuraavan viikon ruokiin. Luen. Aina on myös jotain tavaroiden läpikäyntiä. Se on kumma juttu se. Nyt olisi kuolleen äidin ns. turhat tavarat. En saa aikaiseksi, joten katson dekkareita ja roikun palstalla. On ihanaa kun ei tarvitse tehdä mitään.
Mä oon ollu koko viikon kotona selvinpäin. Ihanaa kun sattuu lomapäivät ja vapaat tähän kylmään, niin aamulla vaan kahvia ja takkaan puita. Viltin alla sohvalla menny koko viikko. Kahvia ja niin hyvää puuta. Tänään kävin saunassa, jääkaapissa lonkeroa mutta en ottanu. Nautin vaan kun saa olla eikä tartte minnekään mennä. Parina päivänä maistunut jopa kahdet päiväunet.