Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluavat parisuhteeseen?

Vierailija
09.01.2026 |

Eivät sitten kuitenkaan osaa elää PARIsuhteessa vaan elävät vain lähinnä itselleen. Naisten elämänlaatua parisuhde huonontaa siinä kun miehen elämänlaatua parantaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻

Vierailija
2/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle se on ihan vain statusjuttu. Kokevat että ei ole mies, jos ei ole suhdetta ja todistetta että harrastaa seksiä jonkun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat itselleen palvelja-kokki-seksinuken. Ihan vain muille miehille elvistelläkseen.

Vierailija
4/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri siksi. Kuvittelevat että "parisuhde" eli seksimeemisuhde on paluu äidin kohtuun ja kainaloon siitosoikeuksilla ja naisen s eksiorjuudella. Mikään, mikä ei palvele ja hyödytä heitä suoraan, esim. Aviovelvollisuudet, ei sovi heidän visoonsa. Siksi ylipäätään "parisuhde" kusetukset sun muut.

Pro tip: jos mies puhuu tapailusta, kumppanuudesta, parisuhteesta tai seurustelusta, run for he hills girl. Kyseessä on dusty broke 50/50 hyväksikäyttäjä joka pahimmillaan tuhoaa koko elämäsi.

Vierailija
5/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla "vakipano"..toinen fakta on etteivät muut(esim.työkaverit) miellä ja nimittele h o m o k s i..

Vierailija
6/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö siitoshullu ensi viikolla takaisin suljetulle niin pitää saada päivän trollaukset hoidettua?

Vierailija
7/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluavat itselleen palvelja-kokki-seksinuken. Ihan vain muille miehille elvistelläkseen.

Eivät tarvitse palvelijaa tai kokkia. Helpon seksin takia miehet haluavat parisuhteeseen.

Vierailija
8/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on heikkoitsetuntoisia, laiskoja paskoja. Y-kromosomi on kuolemaan johtava geneettinen sairaus.

Vierailija
9/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tarvitse palvelijaa tai kokkia. Helpon seksin takia miehet haluavat parisuhteeseen.

Hui, kova parannus.

Itse en huolisi ukkoa, jolle olisin vain vakipano, vaan elämänkumppanin, joka arvostaa. Joka ei siihen kykene, ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
10/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden takia. Mitkään velvollisuudet ei kuulu parisuhteeseen.

T. Mies

Vierailija
11/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on heikkoitsetuntoisia, laiskoja paskoja. Y-kromosomi on kuolemaan johtava geneettinen sairaus.

Pientä rajaa, naisviha on jo riittävän pahaa, älä tuo tänne vielä miesvihaakin.

Vierailija
12/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka terve aikuinen palvelijaa ja kokkia itselleen tarvitsee, mutta mukavoittavathan ne elämää.

Ap:n kysymys on tyhmä, sillä hän itsekin kuvaa miesten olevan saamapuolella parisuhteessa. Naisten halua parisuhteeseen sen sijaan on vaikeampi ymmärtää.

Vierailija
13/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyyden takia. Mitkään velvollisuudet ei kuulu parisuhteeseen.

T. Mies

Kyllä muuten kuuluu. Osapuolet ovat velvollisia pitämään toisiaan hyvänä ja olemaan uskollisia. 

Vierailija
14/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tosiaan ihmettelen. Aloin nuorena parisuhteeseen miehen kanssa kuvitellen että suhde olisi vastavuoroinen. Mutta ei, mies tai sälli 23-v, ei aiempia parisuhteita hänellä, halusi vain halujen tyydyttämiseen kohteen, kuvitteli että hän voi maata selällään kädet pään takana ja minun pitää "näyttää taitoni" jotka kyllä olivatkin hyvät. Kuvitteli että alan huushollaamaan hänelle että hän ehtii harrastaa ja tehdä omia kivoja juttujaan kaikessa rauhassa. Möksähteli ja murjotti kuin mikäkin pentu. Rahakin olisi hänelle kelvannut.

Vierailija
15/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä kaipaan rakkautta vaikka en hyvä mies olekkaan.

Vierailija
16/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mutta elävät vain itselleen? Mitä vit...tua taas. Jos on parisuhteessa niin se vasta raskasta on jos siinä yrittää elää itselleen. Voin sanoa kokemuksesta että siinä kohtaa ei muuta mietikkään kuin että pääsisi kumppanista eroon että voisi elää itselleen. 

Vierailija
17/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus.

Vierailija
18/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua. Olin 15 vuotta ja otin eron. 

Parempi olla yksin ja kaikki on paremmin. 

Ei minulla ole naisia mitään vastaan, mutta elämä on vaan stressittömämpää kaikessa. 

Käynyt kerran eron jälkeen deiteillä. Muistan, kun se ahdisti, koska se aikatulutusta jne. Menin silti. Oli kivaa, mutta ei se ollut minun juttu eikä naisen. Nainen sanoi, että jotenkin tuntu paineelta, kun piti sopia meno, kun oli tottunut olemaan yksin. Sanoin samaa. Mutta vietettiin kuitenkin hyvä ilta ja käytiin vähän kävelyllä siinä samalla ja hän asuu noin 3km päässä. Saatoin kotiin ja ottettii pari juomaa kävellessä ja istuttiin välillä penkille ja juteltiin niitä näitä. 

Hän sanoi minulle siinä ovella, että onneksi deitti oli sinä eikä kukaan muu. Teit helpoksi ja ajattelit samanlailla. 

Ollaan nähty puttiksella ja jutellaan, mutta ei mitään muuta. Ei käydä missään eikä olla tekemisissä muuten. Koskaanhan ei tiedä, mutta en minä kyllä nyt ainakaan halua mitään. 

Vierailija
19/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pinpsa

2. pimppa

3. pimpula

Siinö kolme tärkeintä syytä. Loppujen lopuksi harva nainen on sellainen jonka kanssa voisi hengailla muutenkin kaverina.

Vierailija
20/63 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä kaipaan rakkautta vaikka en hyvä mies olekkaan.

Se pitäs löytää sitten semmonen huonompi nainen.