Käyn enää harvoin tällä palstalla, koska voin kysyä kaiken tekoälyltä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ennen joutui hakemaan netistä tunteja jotain tietoa minkä saa minuuteissa nykyään.
Joo ja sitten keksittiin Google josta sai linkin suoraan alkuperäiseen tietolähteeseen eikä joutunut naurunalaisesksi tai saanut tentistä hylsyä kopioituaan sokkona jotain tekoälyn hallusinaatiota
Vierailija kirjoitti:
Ei apua, uskot tekoälyyn... Sehän vastailee välillä mitä sattuu. Mä etsin oikeaa tietoa oikeista lähteistä.
Totta!
Ihan vääriä vastauksia välillä. Pelottavaa, kun monet ottavat ne totuutena.
Eipä tekoäly osannut vastata että mikä ero on mun auton etu ja taka perän välityssuhteilla kun ne pyörivät eri nopeuksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on papukaija
Tuskin se lintu on, vaan toimii konesaleissa. Gemini 3 ainakin vastaa vielä oikein.
LLM ei vastaa vaan arpoo todennäköisimmän seuraavan sanan sanan perään. Arvonnan tulos on todennäköisesti ihan oikein mutta ei koskaan 100% varmasti. Sokea kone ei kykene arvioimaan onko sana-arvonnan tulos oikea. Koneelta voi pyytää arviota, mutta se on vain uusi satunnainen arvonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee jos otsikossa ei ole pistettä. piste.
Taidat olla vähän lukenut. Ehkä amis. Tuntematon jarru. Hyödytön luuseri.Jep, amk-inssi.
Aivan AMK. Se selittää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tekoälyn mielestä oikea jugurtti eläkeläiselle? Entäs Jasmimattelin siskon nimi? Osaako se käskeä jättämään sian?
No viddu, AI tietää senkin, tässä vastaus:
"Eläkeläiselle sopii parhaiten vähäsokerinen, vähärasvainen tai rasvaton jogurtti, kuten maustamaton kreikkalainen jogurtti (alle 2,5 % rasvaa) tai maustamaton jogurtti, proteiinin ja kalsiumin saannin turvaamiseksi
. Harkitse myös kuitupitoisia vaihtoehtoja vatsan hyvinvointiin, mutta vältä liiallista sokeria ja ultraprosessoituja jogurtteja. "
😂😂😂😂
Just muutama päivä sitten hain jotain tietoa ja huomasin, että tököäly selitti ihan puutaheinää.
Lisäksi eihän tököäly voi vastata sellaisiin ketjuihin, joissa kysytään ihmisten mielipidettä, kokemuksia, reaktioita sun muita.
Enkä usko että se osaa hirveästi kettuilla, trollailla tai vitsailla.
Aika suuri osa Vauvan sisällöstä menee tököälyltä yli hilseen... tai öööh yli piirilevyn...
Mä en keksi yhtään mitään mitä haluaisin tekoälyltä kysyä. Tiedonhakuun käytän muita lähteitä. Sellaisia, joiden tietoon voi luottaa.
Tällä palstalla käyn sen viihdearvon takia 🤡
Vierailija kirjoitti:
Eipä tekoäly osannut vastata että mikä ero on mun auton etu ja taka perän välityssuhteilla kun ne pyörivät eri nopeuksilla
Kannattaa osata kysyä ne kysymyksen oikein. Usein englanniksi laadittuun kysymykseen saa paremman vastauksen.
Tekoäly toimii paremmin, kun itsellä on älyä.
Jep, amk-inssi.