Minun tyttäreni ei lähde abiristeilylle! Ei todellakaan lähde!
Voi herranjestas! Tietäähän sen, mitä siellä tapahtuu. Alkoholi virtaa ja ollaan kännissä kuin käet. Pojanklopeilla ei ole siellä kuin yksi asia mielessä. Minun herkkä tyttäreni ei todellakaan mene semmoiseen paikkaan!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Äideissä asuu viisaus.
Ja ap:n kaltaisissa nurkassa kyyristelevissä inceleissä typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa nuoret aloittavat sukupuolielämän keskimäärin 16-17-vuotiaina ja pojat hiukan myöhemmin. Tiedoksi ap:lle niin voit laskea, paljonko olet myöhässä.
(Väestöliitto)
On siirtynyt myöhemmäksi 2020-luvulla
Tuossa on kyllä perääkin. Abiristeilyillä sattuu kaikenlaista ja kepposteluakin.
Ei ne risteilyt niin maailman tärkeimpiä edes ole. Tyttöjähän siellä on suuri enemmistö ja sitten aikuisia miehiä ja setämiehiä maailman joka kolkasta.
Suosittelisin jotain turvallista tilaa.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään poikana tai miehenä mennyt koska ei ollut kavereita ja minua kiusattiin vaasan lyseon lukiossa. Kutsumanimeni siellä oli homovastainen sana. Näin jäkiviisaana voisi sanoa että olisi kannattanut muuttaa muualle käymään lukio tai käydä aikuislukiota ja mitä näille kiusaajille seurasi siitä että elämäni tuhottiin. Ei mitään. Pääsi helpolla.
Toivotaan että kohtaavat tuskaisen ja hitaan kuoleman, rukoilen sen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä vaan muistelet omaa hu oraamisnuoruuttasi. ei se tarkoita, että tyttäresi olisi samanlainen.
Jep hän satsaa hyvältä tuoksuviin tummiin poikiin, jotka osaavat tyydyttää abityttöjä
Fiksu tyttö. Kannattaa tosiaan jättää väliin taikinaihoiset, finninaamaiset kantikset. Niin minäkin teen.
N60
Lukiolaisista noin 10% on poikia, joten enpä usko että on isoakaan riskiä. Pojat vetää lärvit heti lähdössä ja sen jälkeen oksentelee hyteissään. Ja ne Penat, 55, jää kyllä poliisin haaviin tältäkin alustalta.
Pedo-pena nettivinkattu, niin fantasiaa kuin kirjoitteletkin, mutta sulla lienee taipumus josta löytyy jälkiä koneeltasi.
Onko tämä otsikko teistä huvittava? Peukuta, jos edes vähän hymyilyttää.
Risteilyllä on myös eri-ikäisiä ja -näköisiä miehenkuvia penojen ja finninaamojen väliltä.
Pakkaa mielikuvitus-e-pillerit mielikuvitustyttärelle matkaan.
Eiköhän se jonkun jännämies narkin kotikaupungiltaankin löydä. :) sitten siitä tulee jonkun pirinistin yh äiti.
Vierailija kirjoitti:
Lukiolaisista noin 10% on poikia, joten enpä usko että on isoakaan riskiä. Pojat vetää lärvit heti lähdössä ja sen jälkeen oksentelee hyteissään. Ja ne Penat, 55, jää kyllä poliisin haaviin tältäkin alustalta.
Pedo-pena nettivinkattu, niin fantasiaa kuin kirjoitteletkin, mutta sulla lienee taipumus josta löytyy jälkiä koneeltasi.
Ööh harva abi on enää lapsi
Pena 55v
Btw mun vpn kiertää Lontoon kautta joten vaikeaa tulee olemaa selvitystyö
Jee, laivalle! Ollapa nuori.. No, vielä jaksan nelivitosenakin.
Pistä tyttö risteilemään ja srilaat itse leikki mielessä lähiöpubiin vapaailtana, tavoitteena päästä väärien vällyjen väliin
Vierailija kirjoitti:
Seuraapa herkän tyttäresi luokan ig-tiliä, sinne tuutataan videoita ja kuvia non stoppina. Näin pääset näkemään, mitä risteilyllä oikeasti tapahtuu. Hyteissä tanssitaan, meikataan ja kikatetaan, diskossa tanssitaan, ravintolassa - hui! - syödään, Tukholmassa kävellään kaupungilla, paluumatkalla nukutaan. Loppu.
Mitä ihmettä.
Meidän abiristeilyllä ei muuta tehty ku naitu ja sekin oli jo 20 vuotta sitten.
T. Entinen kiltti tyttö
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on meitä huolehtivia aikuisiakin. Mulla on hytti varattu kokonaan itselleni, sinne voi tulla lepäilleen
Pena 55v
Enpä luottais teihin! Oikein "hytti varattu" ja mikinköhän tarkoitukseen, epäillä sopii?
Paskaakos sitä lähteä jonnekin risteilylle idioottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä vaan muistelet omaa hu oraamisnuoruuttasi. ei se tarkoita, että tyttäresi olisi samanlainen.
Jep hän satsaa hyvältä tuoksuviin tummiin poikiin, jotka osaavat tyydyttää abityttöjä
Fiksu tyttö. Kannattaa tosiaan jättää väliin taikinaihoiset, finninaamaiset kantikset. Niin minäkin teen.
N60
Niin varmaan, kun et enää kantiksille kelpaa!
Jep. Pena on taiteilijanimi, se pervoudessaan tuntuu kiihottavan 18 vuotiaita puolineitsyeitä
Pena55v