Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun tyttäreni ei lähde abiristeilylle! Ei todellakaan lähde!

Vierailija
08.01.2026 |

Voi herranjestas! Tietäähän sen, mitä siellä tapahtuu. Alkoholi virtaa ja ollaan kännissä kuin käet. Pojanklopeilla ei ole siellä kuin yksi asia mielessä. Minun herkkä tyttäreni ei todellakaan mene semmoiseen paikkaan!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, incelli.

Vierailija
2/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on meitä huolehtivia aikuisiakin. Mulla on hytti varattu kokonaan itselleni, sinne voi tulla lepäilleen

Pena 55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 Taas tämä "herkkä tyttäreni" provo. Mites ne sun vanhemmat "herkät" tyttäresi pärjäävät, kun "ovat ihan yksin niillä vierailla opiskelupaikkakunnilla"?

Vierailija
4/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideissä asuu viisaus. 

Vierailija
5/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on tuolloin täysi-ikäinen ja päättää täysin itsenäisesti lähteekö abiristeilylle vai ei.

Vierailija
6/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi on tuolloin täysi-ikäinen ja päättää täysin itsenäisesti lähteekö abiristeilylle vai ei.

Samaa mieltä ja lisättäköön että itse päättää mitä antaa ja kenelle

Pena 55v

Vierailija
7/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pena 55v

Mutta ei sulle.

Vierailija
8/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on varattu ja maksettukin ajat sitten. 

Vierailija
9/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan sullakin on mielessä, sukupuuttoon kuoleva läskipersepersu. Tytöt on aika vastustuskykyisiä teille jouduttuaan lapsesta saakka väistelemään lääppivien setien kouria.

Sensijaan pojat (ja ap) nykyään on kuin ripulipaskaa muovipussissa. Ei niissä ole mitään ongelmaa kunhan pussi pysyy ehjänä.

Vierailija
10/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraapa herkän tyttäresi luokan ig-tiliä, sinne tuutataan videoita ja kuvia non stoppina. Näin pääset näkemään, mitä risteilyllä oikeasti tapahtuu. Hyteissä tanssitaan, meikataan ja kikatetaan, diskossa tanssitaan, ravintolassa - hui! - syödään, Tukholmassa kävellään kaupungilla, paluumatkalla nukutaan. Loppu.

Vierailija
11/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole abiristeilyt enää entisensä. Niin moni nuori ei käytä enää alkoholia ja seksiäkin harrastetaan vähemmän. Onkohan tyttöraasullasi edes hauskaa?

Vierailija
12/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä vaan muistelet omaa hu oraamisnuoruuttasi. ei se tarkoita, että tyttäresi olisi samanlainen.

Vierailija
13/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Enni ei lähde kuin Raamattukouluun ja sitten naimisiin,a😀

Vierailija
14/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä vaan muistelet omaa hu oraamisnuoruuttasi. ei se tarkoita, että tyttäresi olisi samanlainen.

Jep hän satsaa hyvältä tuoksuviin tummiin poikiin, jotka osaavat tyydyttää abityttöjä

Vierailija
15/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pena 55v

Pena ei ole 55-vuotiaan miehen nimi (vaan 80-vuotiaan). Olisit keksinyt uskottavamman, eli Mika, Jari tai Markus. He ovat nyt 55.

Vierailija
16/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nuoret aloittavat sukupuolielämän keskimäärin 16-17-vuotiaina ja pojat hiukan myöhemmin. Tiedoksi ap:lle niin voit laskea, paljonko olet myöhässä.

(Väestöliitto)

Vierailija
17/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin abiristeilyllå yhden tutun luokan kanssa. Olihan se vähön hassua, mutta pyysi.  
Se oli risteily se. Tukholmaan 1990. 

Vierailija
18/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään poikana tai miehenä mennyt koska ei ollut kavereita ja minua kiusattiin vaasan lyseon lukiossa. Kutsumanimeni siellä oli homovastainen sana. Näin jäkiviisaana voisi sanoa että olisi kannattanut muuttaa muualle käymään lukio tai käydä aikuislukiota ja mitä näille kiusaajille seurasi siitä että elämäni tuhottiin. Ei mitään. Pääsi helpolla. 

Vierailija
19/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia heillä on mielessä?

Vierailija
20/38 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan. Mitä sinne ees mennä. Lukio on muutenkin pelleille, ois kannattanut tyttäres vaan mennä amikseen. Kai se jatkaa vielä hienoperseenä yliopistoonkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan