Ei ole kyllä kivaa tämä kylmyys
Kommentit (62)
5 aikaa aamulla kävin hölkkäämässä -24c vaatteita tarpeeksi vain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt olisi kiva asua kerrostalossa tms.ap
Yhtä lailla täältä kerrostalostakin on poistuttava lähes päivittäin töihin/asioille.
Toisaalta olen onnellinen, etten tehnyt paniikkiratkaisua ja lähtenyt Lappiin töihin. Siellä olisin jo delannut.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi ottaa se pääsi pois sieltä takapuolestasi, mutta sehän on sulle täysin mahdoton tehtävä. Että kehtaatkin olla noin itsekäs, aikuinen ihminen!
Miten mä olen itsekäs? Eikö saisi verrata itseään oman ikäiseen suomalaiseen, työssäkäyvään naiseen? Miksi ei saisi niin tehdä?ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt olisi kiva asua kerrostalossa tms.ap
Yhtä lailla täältä kerrostalostakin on poistuttava lähes päivittäin töihin/asioille.
Toisaalta olen onnellinen, etten tehnyt paniikkiratkaisua ja lähtenyt Lappiin töihin. Siellä olisin jo delannut.
Tottakai on välillä poistuttava.ap
Vierailija
Miksi mun pitäisi verrata itseäni tuollaiseen?ap
Koska sulla olisi oikeasti mahdollisuus häipyä sieltä mörskästä! Lisäksi sulla on jääkaappi täynnä ruokaa, etkä ole oikeasti yhtään missään hädässä saati vaarassa. Ainut este olet sinä itse, mitä sulle on täällä jopa vuosikaudet yritetty tintata sun päähäsi. Lisäksi nämä sun juttusi ovat suurimmalta ihan keksittyä 💩kaa. Etkä ole mikään lapsi, joka ei asioilleen ihan oikeasti voi mitään!
Ulkona oli todella kaunista päivällä täällä Keski-Suomen korkeudella. Kävin myös jäällä kävelemässä ja mittailemassa josko uskaltaisi laittaa kanalpyydykset. Nyt lämmitän mökkiäni ja kohta teen ruuan. Ensiviikolla takaisin töihin.
Jaa, muilleko se sitten on? Jihuu, kiva juttu tosiaan!
Kuinka monta kertaa päivässä sun pitää inistä tätä asiaa tänne?
Ehkä se siitä lämpenee, kun tarpeeksi valitat😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa. Peiton alla tarkenee nipin napin mutta nenänpää on silti ihan kylmä ja sormet melkein kohmeessa naputtelen.
Ei varmaan veri kovin tehokkaasti kierrä siellä peiton alla? Tuo on kunnon kierre. Onko sinulla edes mahdollisuus kuumiin suihkuihin tai saunaan?
Ei pääse pesulle, jäätyy ja miehen yskä käy korville. Mutta en muuta, en saat*** muuta!!
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse pesulle, jäätyy ja miehen yskä käy korville. Mutta en muuta, en saat*** muuta!!
Nykyään ei saa sosiaalitukia.
Eikö se lämmitys siis toimikaan vai menikö rikki?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se lämmitys siis toimikaan vai menikö rikki?
Toimii, mutta on niin hataraa, niin on melkein heti viileää, kun lämmittää.
Ja onko joku sitten väittänyt, että se olisi jollain tavalla "kivaa"? Onko joku luvannut sulle tai kenellekään, että elämä noin ylipäänsä olisi pelkkää kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa. Peiton alla tarkenee nipin napin mutta nenänpää on silti ihan kylmä ja sormet melkein kohmeessa naputtelen.
Missähän ulkovarastossa asut? Jos asuinrakennuksessa on niin kylmä, niin joko se vetää ihan hulluna tai sitten on nuuka lämmittäjä.
Minulla 1950 luvulla rakennetussa mummonmökissä on ihan kotoisaa vaikka on lämmitetty toissapäivänä ja edelleen oli 19 astetta. Kylmä lattia vaatii pitämään sisällä tohveleita, mutta siihen on tottunut jo lapsuuden kodissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko joku sitten väittänyt, että se olisi jollain tavalla "kivaa"? Onko joku luvannut sulle tai kenellekään, että elämä noin ylipäänsä olisi pelkkää kivaa?
No sen kyllä tiedän ettei elämä ole kivaa.
No mitäpä ajattelit asialle tehdä?
Sun pitäisi ottaa se pääsi pois sieltä takapuolestasi, mutta sehän on sulle täysin mahdoton tehtävä. Että kehtaatkin olla noin itsekäs, aikuinen ihminen!