Vihaatko hymyileviä ja mielisteleviä ihmisiä joilla ei ole omia mielipiteitä?
Kommentit (17)
En jaksa esittää omaa eriävää mielipidettä,koska olen laiska.Ihan samantekevää,mitä muut ihmiset ovat laiskuudestani mieltä!
Mä oon sellanen. Mulle käy kaikki. Niin tai näin jos lopputulos on sama.
Vihaan työympyröissä mielisteleviä ihmisiä joilla on AINA mielipide kaikkeen. Ovat asiakkaan puolella suuressa kansainvälisessä firmassa.
Maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin joku mIelIpIdE.
Kunhan ei tarvitse riidellä.Äkkiä mukavuusvyöhykkeelle!
En, hyvä vain jos on samat mielipiteet kuin minulla.
Hymyilee vielä . Se on ehdotonta plussaa.
Mä olen tällainen niille, joiden en katso olevan todellisten mielipiteideni arvoisia. Eli suurin osa ihmisistä saa minulta pelkkää hymistelyä.
En kai mä nyt vihaa. Ei siihen ole syytä.
Tasapaino rauha ja harmonia ovat minulle elämässäni tärkeimpiä arvoja,liian laiska tappelemaan!
Kaikista ikävin työkaveri on keski-ikäinen kiukkuinen noita-akka jolla aina naama nurinpäin.
Että mulle hymyilevä kollega, kiitos!!!!
Jos tuollaista ei pysty ilman vihaa käsittelemään, voi olla että ne omatkin mielipiteet on melko perseestä.
Ei se ole mielistelyä, jos pystyy hymyilemään eikä joka kohdassa rupea väittelemään. Omia mielipiteitä ei tarvitse jatkuvasti hieroa muiden naamaan
Jos Suomen kaltaisessa autististen totuudentorvien maassa tulee tuollaisia ihmisiä jatkuvasti vastaan niin suosittelen tutkiskelemaan omaa käytöstä :)
No itse en jaksa just näitä, joilla on ihan joka asiaan mielipide ja se pitää aina myös tuoda julki. Pitkittävät joka ikistä tapaamista ja palaveria tällä huomiodraamailullaan. Aikani on arvokasta.
En vihaa. Pidän yksinkertaisena.
Mulla oli tuommoinen hännystelijä, kun lapset oli pienempiä. Toisaalta imartelevaa ja samalla rasittavaa, kun oli koko ajan iholla. Vielä suht puhelias.. Onneksi hän oli herkkä Kuningatar vaihtoehdoille. Meitä oli kolme vaihtoehtoa, että välillä sai levätä.
En vihaa mutta en ole sellaisten kanssa myöskään kovin läheinen. Otan etäisyyttä ja pidän kohteliaat välit mikäli ihmiseen on oltava yhteydessä enkä mieti asiaa enää.