Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ehkä liian herkkä työelämään

Vierailija
07.01.2026 |

En pyytänyt syntyä maapallolle, mutta näin kävi. Musta tuli tosi herkkä. Mietin usein mitä toinen sanoo päässäni kuukausia. En tiedä jaksanko olla työelämässä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin itsestäni ajattelin nuorempana.  Hommiin  oli kuitenkin lähdettävä, muutaman viikon olin työttömänä ja huomasin sen olevan ahdistavaa.   Oli lopulta terveellistä olla työyhteisön jäsen, arkuus väheni  ja lopulta katosi.  

Vierailija
22/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin et olisin syntynyt hyvä itsetuntoiseksi tai sosiaaliseksi tyypiksi, mutta näin kävi. Ap

Itsetunto rakentuu lapsuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olin ennen jotain muuta mut lopullinen alas ajo uskovaisten toimesta työpaikalla enää ette paina ja painosta kiikkuun menen mieluummin kun ainoatakaan tuntia teen pilkan kohteena. 

Oliko tämä olevinaan suomen kieltä? 

Vierailija
24/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollainen aikaisemmin, mutta en ole enää. Työelämän ansiosta on pakostakin kasvattanut paksun nahan. Suosittelen. Kaikkea voi opetella. 

Vierailija
25/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tuollainen aikaisemmin, mutta en ole enää. Työelämän ansiosta on pakostakin kasvattanut paksun nahan. Suosittelen. Kaikkea voi opetella. 

Oon mä ollut töissä ja en ole juurikaan muuttunut. Olen arka ja pelokas. Ja yli kolmikymppinen jo....

Vierailija
26/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanduudelis taas, mitä lumihiutaleita. 

Pitäisi palauttaa ns. hullujenhuoneet takaisin käyttöön, missä voisitte vaellella yöpaidoissa puurot rinnuksilla kaiket päivät. 

Vierailija
27/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi palauttaa ns. hullujenhuoneet takaisin käyttöön, missä voisitte vaellella yöpaidoissa puurot rinnuksilla kaiket päivät. 

Niin? no kuormitutko sä  yhdestä teams palaverista? Minkä minä voin sille, että synnyin tälläiseksi. Eikä tämä ole lähtenyt mihinkään harjoitusten tai kokemusten myötä. 

Vierailija
28/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei ymmärrä, että tämä on neurologinen poikkeavuus. Lapsesta jo näkee. Mä olin sellainen lapsi, että kun tuli vieraita lukittauduin omaan huoneeseeni koska vieraat vei niin paljon energiaa. Olen kyllä aina ystävällinen kaikille, mutta pidän kontaktit todella vähäisinä, etten rasitu/kuormitu. 

Eikä tuo juuri ole muuttunut aikusiän myötä. Ihmiset vie edelleen kaiken energiani ja pidän vain vähäiset kontaktit elämässäni. 

Vierailija
29/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joudun teeskentelemään. Töissä yli 30 vuotta ja jokainen päivä vituttaa.

Sen verran nyt säästöä, että en lähi-idän akkoja paljoa elättele.

Vierailija
30/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä pitkä vit tu

Vierailija
31/31 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perusolettama, että arkinen elämä on helppoa?  Kyllä se on hankalaa ja raskasta yleensä, tavalla tai toisella.  Se on realiteetti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan