Joku ihmisjoukko ostaa vielä nykyään original leipää kaupasta?
Siis ööh, kaupasta saa valmiita kolmioleipiä ja paniineja missä täytteet?
Vain juntti maalaisjuntti ostaa alkuperäistä leipää?
Nyt ei ihmiset olla enää 1930-1940 luvulla?
Kommentit (14)
Hyi hitto minkä makuisia on nuo kaupan valmiit kolmioleivät ja patongit. Aina jaksan ihmetellä, että millainen makuaisti on näiden tuotteiden kehittäjillä vai maistaakohan niitä edes kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto minkä makuisia on nuo kaupan valmiit kolmioleivät ja patongit. Aina jaksan ihmetellä, että millainen makuaisti on näiden tuotteiden kehittäjillä vai maistaakohan niitä edes kukaan?
Niitäkin löytyy aika laidasta laitaan. Osa on todella hyviä ja sitten löytyy myös ihan täyttä moskaakin.
Öööh, kaikki joukot fryeraa leipänsä, ostavat taikinapalloja pelkästään.
Varmaan suurin osa ihmisjoukoista, koska itsetehtyyn voileipään saat laittaa mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon maistanut kahta-kolmee eikä ykskään oo päässyt jatkoon, aika paskaa kaikki! Mutta kai niilläkin on oma kannattaja kuntansa, järjettömän hintaisia mutta helvetin helppo napata hyllystä messiin, mutta ei mikään makunautinto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää oon maistanut kahta-kolmee eikä ykskään oo päässyt jatkoon, aika paskaa kaikki! Mutta kai niilläkin on oma kannattaja kuntansa, järjettömän hintaisia mutta helvetin helppo napata hyllystä messiin, mutta ei mikään makunautinto...
Samaa mieltä. Täytyy olla laiskuuden huippu jos ei voileipää saa itsellensä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, mutta miksi ei voisi tehdä hyvän makuisia kolmioleipiä ja patonkeja?
Läskit nykynuoret ostaa. Järkyttävän makuisia.
Olet kyllä niin uskomattoman tyoerä trolli, ettei tiedä ärsytätkö vai nauratatko typeryydelläsi. Voisitko joskus avata, teetkö näitä ihan huviksesi vai vakavissasi ja jos jälkimmäinen, niin syöpä lisää niitä töyteleipiä ja ihan mitä hyvänsä täyttääksesi sen tyhjän pääkoppasi.
Kyseessä on ihmisjoukon osajoukko.
Minäpä elän 1800-luvulla ja leivon leipäni itse
Joo noihan on tosi terveellisiä