Voiko ihminen päihittää gorillan ilman aseita?
Itse uskoisin pystyväni tähän, harrastanut painia jo 3 vuotta ja melkein 1 vuoden nyrkkeilyä niin en usko että gorillasta olisi kovaa vastusta minulle. Pari kertaa joutunut oikeaan tappelutilanteeseen enkä ole ikinä kenellekkään hävinnyt. Uskon vahvasti että saisin gorillalta nopeampaa hengen pois kuin se minusta. Hämäisin vasemmalla nyrkillä että löisin muka mahan seudulle mutta sitten salamannopeasti pamauttaisin oikealla pleksiin, todennäköisesti kaatuis, sitten päälle ja kuristusote ja gorilla hengiltä. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (102)
Onko Rolf Koivumäki rikkonut rakennustarvikkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Gorlillat edes treenaa salilla kuten minä ?
Miten ne voisi minun koulutetuille taistelutaidoilleni mitään ?
Taitosi ei auta 200 kg voimanpesää vastaan. Gorilla elää metsässä ja siellä saa kovempaa treeniä kuin salilla.
Metsässä saa vääränlaista treeniä. Gorilla ei edes ymmärrä toistojen määrää eikä Protskun tarpeellisuutta.
Ei voi. Jo ihan perussimpanssi repii ja puree ihmisen riekaleiksi. Valituissa Paloissa oli joskus juttu naisesta, jonka lemmikkisimppa vähän ragesi, eli älä ota lemmikiksi, äläkä muutenkaan hakeudu kyseisten seuraan, siinä ei hyvin käy. Tässä postauksessa saattaa muuten lymytä merafora, näppärimmät sen näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Päihitän gorillan shakissa.
Terveisin valkoinen mies, joka käytti tässäkin aivojaan, päin vastoin kuin aloittaja.
Se ei ole kyllä saavutus että päihität eläimen shakissa. Kas kun et kehu juoksevasi nopeammin kuin vauva.
Gorillahan on Vege ! Muhahhahh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budokassa oli 90-luvulla artikkeli, jossa 100-kiloinen karateka meni naarasgorillan häkkiin. Naarasgorilla painoi myös noin sata kiloa. Karateka löi täysiä sitä gorillaa päähän, jolloin gorilla suuttui, ja otti karatekasta kiinni ja heitti sen kaltereihin. Karateka joutui sairaalaan.
Karatelle aina hyvää mainosta, kun joku mustavyö käy hakkaamassa eläimiä.
Gorillaa ahdistellaan häkissä, jossa sillä ei ole mahdollisuutta paeta hyökkäystä, mutta jos tuo karateka olisi typeryyttään revitty palasiksi, niin mikäköhän olisi ollut viattoman gorillan kohtalo tuolloin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budokassa oli 90-luvulla artikkeli, jossa 100-kiloinen karateka meni naarasgorillan häkkiin. Naarasgorilla painoi myös noin sata kiloa. Karateka löi täysiä sitä gorillaa päähän, jolloin gorilla suuttui, ja otti karatekasta kiinni ja heitti sen kaltereihin. Karateka joutui sairaalaan.
Ihmiset tuntuvat kerta toisensa jälkeen kuvittelevan että budolajit antavat jotain supervoimia. Paskat, gorillaa vastaan ei ihminen pärjää ilman kättä pidempää.
Noissa pudolajeissa on yleensä aina ollut ensin ne aseet mukana. Aseettomat versiot on tulleet sitten myöhemmin.
Nykyiset aseettomat lajit joita harjoitellaan ilman aseita on outous ajatellen budolajien syvintä olemusta.
Karatessakin aseeton taistelu on modernia aikaa. Ennen aina harjoitltiin aseilla ja aseeton malli on tavallaan sa
Budolajit eivät anna mitään superkykyjä, eivät ne muuta ihmisen perusfysiikkaa yhtään mitenkään. Ihminen ei muutu tarpeeksi vahvaksi hajottamaan seiniä eikä tarpeeksi nopeaksi väistämään luotia, toisin kuin anime väittää. Ne voivat auttaa ihmistä hiomaan kykynsä huippuunsa, mutta eivät ne mitään fysiikan lakeja auta uhmaamaan.
Eikä mikään ketteryys auta matsissa gorillaa vastaan. Voit ehkä väistellä sen iskuja, mutta et saa tehtyä vastaiskua ja heti kun väsyt, olet pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitosi ei auta 200 kg voimanpesää vastaan. Gorilla elää metsässä ja siellä saa kovempaa treeniä kuin salilla.
Metsässä saa vääränlaista treeniä. Gorilla ei edes ymmärrä toistojen määrää eikä Protskun tarpeellisuutta.
Just just. Gorilla tekee samoja liikkeitä yhä uudestaan ja uudestaan juostessaan, kiivetessään, painiessaan ja nostellessaan kiviä, oksia tai milloin mitäkin ja saa proteiinia ravinnostaan.
Usko nyt, ettei mikään treeniohjelma anna sinulle gorillan voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain tutkimuksessa sanottiin, että penkkipunerruksessa gorilla nostaisi 1000kg. Joten tuskinpa ihminen pärjäisi gorillalle.
Lähde? Ai ei ole? Sitä minäkin
Ilman linkkiäkin on selvää aikuisen gorillan olevan aika hitosti vahvempi kuin vahvinkaan ihminen.
Netistä löytyy myös videoita kun miehet nostaa puunrunkoja tai vetää rekkoja. Enpä ole nähnyt gorillalta tuollaisia voimasuorituksia. Päinvastoin kaikilla kuvatuilla videoilla nämä "vahvat" gorillat syö lähinnä bambua :D
Johtuu siitä ettei niitä ole kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Gorillahan on Vege ! Muhahhahh..
Samoin norsu, sarvikuono, nauta, virtahepo, puhveli, kirahvi, hirvi, hevonen, karhu (pääosin) jne.
Tuliko oikeasti yllätyksenä, että suurin osa isoista ja vahvoista eläimistä on kasvinsyöjiä?
Ansakuoppa ei kai ole ase. Eli voi päihittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voimamiehet ja kehonrakentajat eivät sitten treenaa metsässä, jos sieltä kerta saa edellytykset maailman vahvimmaksi/lihaksikkaimmaksi mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Ansakuoppa ei kai ole ase. Eli voi päihittää.
Riippuu mitä tarkoitat päihittämisellä. Onko tarkoitus saada gorilla hengiltä vai esiintymään voittajana sen edessä? Ja jos ansakuopassa ei ole seivästä törröttämässä pohjalla tai jotain, niin gorilla kiipeää sieltä aika helposti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voimamiehet ja kehonrakentajat eivät sitten treenaa metsässä, jos sieltä kerta saa edellytykset maailman vahvimmaksi/lihaksikkaimmaksi mieheksi?
Hyvä kysymys. Toisaalta he eivät myöskään kasva siellä lapsesta asti. Gorilla sen sijaan elää siellä poikasesta asti ja alkaa treenata lihaksiaan heti kun pystyy kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa miten joku peruskurssi laittaa mielikuvituksen liikkeelle.
Jatkakaa harjoituksia.
Ano olisi nuorempana pistänyt Gorillat kyykkyyn.
No katoppa tästä videosta kohdasta 0:50 etteenpäin kun gorilla rikkoo jääkuution vs. ihminen yritää hajottaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikuttavaa miten joku peruskurssi laittaa mielikuvituksen liikkeelle.
Jatkakaa harjoituksia.
Ano olisi nuorempana pistänyt Gorillat kyykkyyn.
Gorilla olisi yhdellä iskulla lennättänyt Anuksen pöpelikköön ja nauranut päälle.
Se gorilla lähinnä ihmettelisi mitä tuo karvaton sintti oikein huutaa ja katsoisi jos se tekee jotain muutakin hassua.