Isännöitsijältä viesti kannabiksesta?
Ja juu, olen itsekin välillä haistanut jotain outoa rapussa, mutta sähköposti joka tuli oli oudosti muotoiltu sanallisesti, tuli käsitys että tässä syytetään minua siitä? En tiedä onko sama sähköposti lähtenyt muille asukkaille, mutta tuntui ihmeen tarkennetulta, "asuntonne", "ulko-ovenne"... Ja englanniksi alhaalla jossa myös "your". Joten nyt alkoi ahdistaa epäilläänkö minua jostain syystä tällaisesta? En siedä edes tupakan hajua, kotini on täysin savuton (kuten vuokrasopimuskin vaati). Mutta mitä tässä nyt tapahtuu jos minua oikeasti jostain syystä silti epäillään tällaisesta? Mainittiin jopa sopimuksen purku mutta kai sellaiseen pitää olla vahvempia todisteita kuin haju? Ehkä oli vain todella huonosti kirjoitettu sähköposti joka on lähtenyt kaikille asukkaille, mutta ahdistuneena henkilönä lievä paniikki meinaa iskeä...
Kommentit (9)
Jos se haju ei tule sun luota niin turha kuumotella
Asukkaan oikeusturva on aika vahva. Saat taloyhtiön ja isännöitsijän syvään kuseen perusteettomista syytöksistä jos haluat.
Kysypä isännöitsijältä. Ja kyllä, huumeiden käyttö on rikollista, yhtiöjärjestyksen ja vuokrasopimuksen vastaista toimintaa josta saa häädön.
Helppo ratkaisu on kysysä naapureiltasi ovatko saaneet saman postin! Jos eivät, ole yhteydessä kirjeen lähettäjään.
Isännöitsijältä tuli viesti. Kukka on ihan loppu. Voitko yhtään auttaa? Heitän sitten takaisin kun sato valmistuu.
Vihreä talo.
Jos isännöitsijä tai vuokranantaja syyttää sua tuollaisesta, niin sun pitää kiistää se syyte. He eivät osaa lukea sun ajatuksiasi, vaan jos sä et kiistä ja ilmoita että heillä on väärä henkilö, niin he saattavat luulla varoittaneensa syyllistä, ja seuraavalla kerralla kun hajua esiintyy yrittää alkaa vakavampiin toimiin sua kohtaan.
Eli ihan yksinkertaisesti vastaa e-mailiin tyyliin "Hei. Olen myös huomannut hajua rappukäytävässä, mutta se ei tule minun asunnostani eikä ole minun aiheuttamaani. Minä en tiedä mistä se haju tulee".
Vierailija kirjoitti:
Kysypä isännöitsijältä. Ja kyllä, huumeiden käyttö on rikollista, yhtiöjärjestyksen ja vuokrasopimuksen vastaista toimintaa josta saa häädön.
Kannabiksen käyttö voi olla myös laillista, ei se mikään häätöperuste ole. Minulle on aivan sama haiseeko rappukäytävässä ruoka vai pilvi. Siinä tapauksessa asunnon ilmanvaihdossa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
annabiksen käyttö voi olla myös laillista, ei se mikään häätöperuste ole. Minulle on aivan sama haiseeko rappukäytävässä ruoka vai pilvi. Siinä tapauksessa asunnon ilmanvaihdossa on jotain vikaa.
Lopeta hiisaaminen