Yhden seksuaalisen naisen näkökulma
Tulin varhain buberteettiin. Kuukautiset alkoivat 11 vuotiaana. Alkava murrosikä ja hormoonit muuttivat minut lapsen maailmasta nuoren maailmaan. Pojat alkoivat kiinnostaa, vaikka haaveet olivat viattomia ja romanttisia. Ajatuksen tasolla haaveilin pussaavani karate kidin kanssa, joka oli komea ja romanttinen silmiini.
ikää tuli ja samalla hormoonit voimistuivat. Viattoman pusun sijaan aloin haaveilla enemmän seksuaalista jännitettä.
Olin ehkä 15-16 v kun aloin oikeasti haaveilla seksistä. Aina näinä fantasioissa oli SM vivahdus. Siinä kokenut mies pakotti minut seksiin mutta siten että tyydytti minua orgasmin partaalle vaikka vastustin toimitusta. Oikeasti sisimmissäni halusin juuri sitä, mitä mies minulle teki suuseksissä ja kädellä. Imi rintojani, ja suuteli kaulaani ja hyväili klitoristani ja vaginaa orgasmiin saakka. Sellainen tilanne, että sanoin Ei ei vaikka kroppa sanoi kyllä, kyllä!
18 vuotiaana haaveilin ihan oikeasta kunnon yhdynnästä ja janosin miehen vartaloa ja sykkivää penistä sisääni. Oikein odotin, milloin pääsen rakastelemaan miehen kanssa.
Kun se päivä 18 v sitten oikeasti tapahtui, oli miehellä tosi iso penis ja minä liian tiukka. Mutta muistan edelleen, miten hyvältä tuntui kun mies työnsi esileikissä sormen perseeseeni. Se tuntui niin hyvältä! Ja että olin siitä tunteesta todella yllättynyt! Pyysin miestä lopettamaan penetroitumisen, kun kalu oli liian iso mun neitsyt pi***lluun.
Tämä kertomus on minun kertomus miltä neitsyenä naisena kaikki tuntui.
Lopulta menetin neitsyyden runkatessani jotain sisälle työnnyttävää.
Kommentit (3)
Olet oivaltanut ison varustuksen haitat. Uuden naisen kanssa pitää sopia joku turvasana tai signaali joka keskeyttää homman. Netistä voi tilata sellaisia muovidonitseja rajoittamaan penetraation syvyyttä. Tärkeintä on ottaa rauhallisesti.
Ihan ei jaksanut edes lukea. Taas joku yksinäinen mies päättänyt tuhlata elämästään aikaa oksentaessaan tämmöisen surkean fantasian tänne.