Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mennä juhliin ilman minua

Vierailija
07.01.2026 |

En ymmärrä. Miehelläni on yksi kaveri, jota hän ei halua nähdä ilman minua. Hänen kaveri kutsui lapsensa syntymäpäiville, koska mies on lapsen kummi. Minulla itselläni on jo muuta menoa, joten en pääse juhliin. Mies sanoi, että ei hän sitten lähde sinne. Sanoin, että voithan sinä sinne mennä, vaikka itse en pääse. En ymmärrä miksi ei voi lähteä. Eihän tuo kaveri edes ole minun kaveri vaan hänen. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vaan mukaan, äläkä nipota !

Eikö ole myös ap kummilapsi

Vierailija
22/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jonkinnäköiseltä välttämiskäyttäytymiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Yrittää käydä hankalaksi ja syyllistää naista siitä, että naisella on oma meno.

"Miten  tuo syyllistäminen ilmenee?"

"Tarina" ei kerro. Ehkäpä pian kuulemme lisää...

Ei lukenut kyllä tällaista

Vierailija
24/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen on syytä tietää: kun mies haluaa parisuhteen, mies varmistaa että pääsee kaikessa vähän helpommalla. Nainen on ihmiskilpi, asiainhoitaja, monitoimiapuri, jolta voi pyytää mitä tahansa. Vaikka antaa suhteeseen paljon vähemmän kuin nainen. 

Vierailija
25/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei kykene menemään juhliin ilman vaimonsa läsnäoloa?

Vierailija
26/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan voi edes velvoittaa tässä tilanteessa perumaan omaa menoa, jos ei edes ole kummi?

Vierailija
27/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaista.

Päinvastoin. Yrittää käydä hankalaksi ja syyllistää naista siitä, että naisella on oma meno.

Miten  tuo syyllistäminen ilmenee?

No, kiukuttelee, että "minä en sitten mene sinne kummilapseni synttäreille ollenkaan, jos sinä et peru menojasi ja tule sinne. Se on sitten sinun syy, kun kummilapseni ei kummisetäänsä näe synttäreillään. " Ihan kuin jonkun viisivuotiaan lapsen käytöstä mieheltä!

Taatusti ilmoittamassa myös kaverilleen syyksi naisen, miksi ei pääse synttäreille.

Vierailija
28/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaista.

No, kiukuttelee, että "minä en sitten mene sinne kummilapseni synttäreille ollenkaan, jos sinä et peru menojasi ja tule sinne. Se on sitten sinun syy, kun kummilapseni ei kummisetäänsä näe synttäreillään. " Ihan kuin jonkun viisivuotiaan lapsen käytöstä mieheltä!

Taatusti ilmoittamassa myös kaverilleen syyksi naisen, miksi ei pääse synttäreille.

Mutta miksi ei voisi juhliin mennä 

Vierailija
29/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä Ap on vaan niin hyvännäköinen, että haluaa esitellä juhlissa? Vähän kuin olisi kallis kello, tai urheiluauto. Statusjuttuja. 

Vierailija
30/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaista.

Mutta miksi ei voisi juhliin mennä 

Mies haluaa käyttää valtaa. Suurin syy on se naisen meno. Ei halua, että naisella olisi mitään omaa menoa. Joten käyttää nyt kummilapsensa synttäreitä hyödyksi siihen, että naisella olisi paha omatunto oman menonsa kanssa.

Vierailija
31/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tuntee lapsen, laittaa tälle onnittelukortin. Ja ottaa eron vallanhaluisesta kiristäjämiehestä. 

Vierailija
32/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole minua yrittänyt saada perumaan menoani. En vain ymmärrä, miksi hän ei mene juhliin. En ole saanut mitään järkevää vastausta. 

Vierailija
33/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina lahjat hankkinut 

Vierailija
34/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä en mene, kun sinulla on muuta"

Vierailija
35/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli ensimmäisenä mieleen, että on joku sosiaalisten tilanteiden jännitys, ja kaipaa sinne mukaan jonkun tutun ja turvallisen ihmisen. 

Juhlat ovat varmaan täynnä vieraampia ihmisiä, joiden kanssa joutuu vääntämään small talkia. 

Toki lapsi ja hänen vanhemmat ovat tuttuja, mutta heillä lienee kiire vieraiden kanssa.

Sekaan vaan siedättymään ilman vaimoa, ei siellä ole pakko olla kuin tunti-pari.

Vierailija
36/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen olo, että mies välttelee juhlia jostakin syystä. Ehkä juurikin paljon vierasta porukkaa ja jännittää. 

Vierailija
37/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei pysty ahdistuksen takia?

Vierailija
38/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jännittää 

Vierailija
39/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kun me ei olla sulle tuommoista uuvattia ukoksesi valittu. Ihan itse olet sen vapaaehtoisesti ottanut. 

Nytkö meidän pitäisi jotenkin teille 

valmiiksi ratkaista tämmöinen idioottitason ongelma? 

Eikö tullut missään vaiheessa tänne tätä aloitusta raapustellessasi mieleen, että olet todella tyhmä? 

PS Rautalangasta: Menet sinne jo sovittuun menoosi. Mies tekee asiassaan mitä tekee. 

Vierailija
40/49 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit hän ei vain mene. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän