Haluaisin leipoa mokkapaloja mutta pelkään että niiden syöminen lähtee käsistä
Olisiko ratkaisu superpienen mokkapala tekeminen? Kuinka pienen määrän mokkiksia olette tehneet ja millaisessa paistoastiassa?
Vai olisiko parempi vain olla tekemättä niitä kokonaan.. Mut mistä saan iloa ja nautintoa? Tuntuu ettei mikään korvaa sokeriherkkuja nautinnon lähteenä.
Kommentit (17)
Syytäkin pelätä. Minä leivoin. Se lähti käsistä. Nyt ne on syöty ja tein uuden. Menossa on mokkakakku tällä hetkellä.
Kannatan myös mikrossa kypsennettävää mukisuklaakakkua. Siihen voi tehdä pienen määrän mokkapalakuorrutetta.
Olen joskus tehnyt sellaisen ja ihan hyvää tuli.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tunnen tuskasi. Itse voisin korvata herkuttelun rakkaudella ja läheisyydellä, mutta ei ole (rakastavaa) miestä.
Syöt vain yhden ja äkkiä heität pakkaseen loput ennenkuin kerkeet kissaa sanomaan. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Suuret on sulla murheet. Jo jaapa vaikka resepti sadalla, niin saat pienen.
Joskus tein pyöreään piirakkavuokaan. Ei pienenpieni, mutta pienempi kuin pellillinen.
Vierailija kirjoitti:
Teen joskus yhden ihmisen mokkapalan kahvikuppiin mikrossa.
Etkö tiedä, että mokkapalat ovat RASISTISIA?
Vierailija kirjoitti:
Laita pakastimeen suurin osa.
On rassisstista panna mokkapaloja pakastimeen!
Lisää taikinaan chiliä tai inkivääriä niin ei ehkä tee mieli syödä niin montaa.
Olen yksin asuva nainen ja välillä tulee niin hullu mokkapalahimo että on pakko tehdä - silläkin uhalla että lähtee käsistä. Onneksi mokkikset ovat niin sairaan makeita, ettei sitä annosta yksinkertaisesti pysty syömään päivässä. Mutta jos rehellisiä ollaan niin ei siinä kyllä montaa päivää mene.
En tajua tuollaista ongelmaa. En voisi kuvitellakaan tekeväni mokkapaloja. Olen syönyt sellaisen ehkä 3 kertaa elämässäni ja olen nelikymppinen. Ja hoikka.
Mokkapaloja joissa on 2 annosta saa kaupasta. Syö yksi ja toinen pakastimeen.
Jos muun osan viikkoa syö ilman sokeriherkkuja, niin kerran viikossa voi vallan mainiosti hyvällä omallatunnolla vetää överit, ei se maailma siihen kaadu. T: Aktiiviliikkuja, ei ruipelo, ei lihava, jolla ei enää laihdutusta vuosiin
Teen joskus yhden ihmisen mokkapalan kahvikuppiin mikrossa.