Gettomasan tiedotustilaisuus tänään klo 13
Kaikki Junttiräpin ystävät kuulolle klo 13, Gettonysä puhuu kielillä.
Kommentit (35)
Varma tieto. Masa siirtyy Förbelin Palikoihin solistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto. Masa siirtyy Förbelin Palikoihin solistiksi.
Aika paha ;D Mä luulen taas, että Masa ilmoittaa siirtyvänsä Cheekin solistiksi.
-winner-
Masa siirtyy pesikseen. Hippoksella Jyväskylässä kesäkuun 13. päivä. Livenä venyyttelee parhaillaan jyvääskylää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa ilmoittaa että hän on ymmärtänyt, että hänen egonsa oli liian iso ja hän pyytää nöyrimmin anteeksi kaikkea sanomaansa ja tekemäänsä.
Muistatteko kun se yksi Keski-suomalaisen toimittaja teki Gettomasasta haastattelun, jossa Gettomasalla meni hermot kun ego oli niin paisunut. Toimittaja vähän trollasi ja Gettomasa ölisi puhelimessa. Toimittaja sitten litteroi koko paskan ja julkaisi lehdessä ja teki Gettomasasta viikon vitsin.
Et tainnut kuunnella koko haastattelua. Gettomasa vähän trollasi ja toimittaja egoili "miksi mä olisin ottanut selvää kuka olet tai mitä olet tehnyt ennen kuin soitin haastattelua varten" Erittäin ammattitaitoista sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gettomasa ilmoittaa että hän on ymmärtänyt, että hänen egonsa oli liian iso ja hän pyytää nöyrimmin anteeksi kaikkea sanomaansa ja tekemäänsä.
Muistatteko kun se yksi Keski-suomalaisen toimittaja teki Gettomasasta haastattelun, jossa Gettomasalla meni hermot kun ego oli niin paisunut. Toimittaja vähän trollasi ja Gettomasa ölisi puhelimessa. Toimittaja sitten litteroi koko paskan ja julkaisi lehdessä ja teki Gettomasasta viikon vitsin.
Muistan. Tämä oli legendaarinen juttu. Toimittaja veti Gettomasan täysin kölin ali. Tai oikeastaan Gettomasa teki sen ihan itse.
Minäkin muistan Gettomasa trollasi toimittajan ihan täysin ja toimittaja nolasi itsensä egoillessaan: "miksi mä tekisin taustyötä ja ottaisin selvää ketä olen haastattelemassa työni puolesta".
Onkohan vielä hommissa kun ihan julkisesti myönsi ettei perehdy työhönsä ollenkaan.😅
Vierailija kirjoitti:
Pyytää anteeksi jotain joltakin koska se on muotia🤣
Taas?
" Asia nolottaa ja pyydän sitä todella nöyrästi anteeksi. Keikalla mulla on tapana käyttäytyä tietyssä kohdassa showta provosoivasti, mutta tällä kertaa sanavalinta ei todellakaan mennyt nappiin. Pidän huolen, että jatkossa tätä termiä ei tulla enää koskaan kuulemaan, vaikka provosoiva ohjelmanumero säilyy osana kokonaisuutta."
Masa kertoo miten tipattomana tammikuuna pystyy olemaan shamppanjadieetillä.
-winner-
No mitä se tiedotti?
T: Epätietoinen
Vierailija kirjoitti:
No mitä se tiedotti?
Että on Las Palmasissa, josko Märkä-Petteri tulisi bäkkärille buustaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
No mitä se tiedotti?
Paluukeikka 13.6 Jyväskylän pesäpallostadionilla.
Ei hemmetti. Tekee "comebackin" vuoden tauon jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti. Tekee "comebackin" vuoden tauon jälkeen. :D
Ei sentään "lopettanut" ja tehnyt comebackia vuoden päästä niinkuin monet. Oli ihan rehellisesti lomalla.
Se on joku räppäri vissiin? Niitä on niin paljon ja kaikki samannäköisiä ja ns. musiikki ihan höpöä. Joku puhekuoro tai Huutajat paljon parempia eikä nekään mitään hyviä