Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen koko yön etsinyt pulloja kun ei ole rahaa, nyt on kasassa 1,15e

Vierailija
07.01.2026 |

Ei tämä riitä edes etsintään kuluneeseen energiaan...Alan olla jo epätoivoinen, rahaa tulee lisää vasta ensi kuussa...

Luultavasti yksi sormeni sai paleltuman.

En enää tiedä mitä tehdä, kaikki turvaverkot pettäneet 😔😔

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-sovelluksessa apetit peruna-kasvis pakaste 750g pussi euron, pitää olla plussa kortti.

Tuossa ei ole energiaa koko yön pullon etsintään, kuten ap mainitsi.

Vierailija
22/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonkerääjiä on nyt paljon. Hommaa pitää tehdä jonkin aikaa, et sen niksit huomaa. Osaa oikeat ajoitukset. Tietää vakiokerääjien aikataulut ja huomaa vilkaista oikeista paikoista. Toissa vuonna löytyi tonnilla pulloja. Tänä vuonna vähemmän kerännyt, kun sain puoli vuotta töitä tehdä. Mut kyl niitä lenkillä 2km löytyy 0,30-2 euroa. Riippuu kellonajasta ja päivästä.

Lenkillä kävisi muutenkin. Joten energian kulutus on vain hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!

Totta, pulloja ei löydy, tölkkejä sitäkin enemmän, mutta eihän niistä paljoa saa. Vaikka veisi kaksi isoa kassillista palautukseen, ei rahaa tule kuin kympin verran. Ei siis kannata! Diakoniaan valittamaan, että lapset näkee nälkää päiväkodissa...

Vierailija
24/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!

Tai laittamaan ylimääräiset tavarat kirpputorille. Helposti 500 € viikossa ja kaappiin saa kivasti tilaa!

Vierailija
25/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut kerätä myös tölkit, ja katsoa roskiksiin.

Vierailija
26/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei ole trolli vaikka oliskin niin monille arkipäivää. Tosin moni yrittää commu palvelun kautta olen itsr auttanut 2 lapsiperhettä, tosin heti seuraavalla viikolla toinen niistä taas kinuamassa apu vaikka lapsilisät ja tuet tuli tammikuun ekalla viikolla en tiedä sitten oliko ns onnenonkija vai mikä, mut en kyl toista kertaa auttanut kun itelläkään varat riitä auttamaan kaikkia. 

Ei tule lapsilisä alkukuusta.

Vierailija
27/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä joku sanonu tiensnneen marraskuussa kymppitonnin keräämällä msnsikoita

Vierailija
28/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuki on juuri maksettu muutama päivä sitten. Mihin ne rahat menivät?

Säkö näät ap:n tilille että mitä sinne on maksettu?

Vierailija
29/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän Konalan jauhis vaikka täyttelemään työpaikkahakemuksia ja täytäkin tällä kertaa ne hakemuksesi vähän fiksummin kuin "juosten kustuna". 

Vierailija
30/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei ole trolli vaikka oliskin niin monille arkipäivää. Tosin moni yrittää commu palvelun kautta olen itsr auttanut 2 lapsiperhettä, tosin heti seuraavalla viikolla toinen niistä taas kinuamassa apu vaikka lapsilisät ja tuet tuli tammikuun ekalla viikolla en tiedä sitten oliko ns onnenonkija vai mikä, mut en kyl toista kertaa auttanut kun itelläkään varat riitä auttamaan kaikkia. 

Tämä nimenomaan on trolli, kuten kaikki muutkin vastaavat saman pöljäkkeen aloitukset. 

Vierailija
31/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut kerätä myös tölkit, ja katsoa roskiksiin.

Kuinka paljon olet tienannut näin ja missä?

AP on ainakin reipas ja yritteliäs, yötöistähän maksettais hyvin. Vielä kun saatais hänet oikeaan paikkaan. Joku tehdastyö?

Mä sanon hyvä AP!

Vierailija
32/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko ladata Commu-sovelluksen ja pyytää sen kautta apua?

Vierailija
33/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassia jonottaa? Mihin tämän kuun rahat jo mennyt?

Vierailija
34/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa etsiä. Minä sain Loppiaisen saldoksi 20,60€.

Aika hyvin. Mistä etsit?

Vierailija
35/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tehdä veroilmoitus ja maksaa ennakkoverot pullotuloista

Ja ilmoittaa kelalle, että voivat miinustaa summan ensi kuun tuesta!

Vierailija
36/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuki on juuri maksettu muutama päivä sitten. Mihin ne rahat menivät?

Vuokrat pitää yleensä myös maksaa alkukuusta.

Vierailija
37/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä joku sanonu tiensnneen marraskuussa kymppitonnin keräämällä msnsikoita

Minäkin hiihdän 30 asteen pakkasella mansikkametsään öisin ja päivisin.

Vierailija
38/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassia jonottaa? Mihin tämän kuun rahat jo mennyt?

En juurikaan saanut rahaa käyttöön. Ruokaan meni

Vierailija
39/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista ruinaajista on ihan vaan röyhkeitä, järkyttävä minkälaisia oppeja siirtävät lapsilleen. Ne todelliset avuntarvitsijat on hiljaa taustalla. Yrittävät itse selviytyä miten osaavat ja jaksavat.

Minä taas toivon että aloitus on trolli, ettei kenenkään tilanne olisi noin synkkä kuin kertoo. 

Ap, toivottavasti tilanteesi paranee ja löydät vaikka setelin maasta jos ei muuta apua löydy.

Vierailija
40/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista ruinaajista on ihan vaan röyhkeitä, järkyttävä minkälaisia oppeja siirtävät lapsilleen. Ne todelliset avuntarvitsijat on hiljaa taustalla. Yrittävät itse selviytyä miten osaavat ja jaksavat.

Minä taas toivon että aloitus on trolli, ettei kenenkään tilanne olisi noin synkkä kuin kertoo. 

Ap, toivottavasti tilanteesi paranee ja löydät vaikka setelin maasta jos ei muuta apua löydy.

Kiitos näistä sanoista 😢🤧

Ap