Olen koko yön etsinyt pulloja kun ei ole rahaa, nyt on kasassa 1,15e
Ei tämä riitä edes etsintään kuluneeseen energiaan...Alan olla jo epätoivoinen, rahaa tulee lisää vasta ensi kuussa...
Luultavasti yksi sormeni sai paleltuman.
En enää tiedä mitä tehdä, kaikki turvaverkot pettäneet 😔😔
Kommentit (51)
Pullonkerääjiä on nyt paljon. Hommaa pitää tehdä jonkin aikaa, et sen niksit huomaa. Osaa oikeat ajoitukset. Tietää vakiokerääjien aikataulut ja huomaa vilkaista oikeista paikoista. Toissa vuonna löytyi tonnilla pulloja. Tänä vuonna vähemmän kerännyt, kun sain puoli vuotta töitä tehdä. Mut kyl niitä lenkillä 2km löytyy 0,30-2 euroa. Riippuu kellonajasta ja päivästä.
Lenkillä kävisi muutenkin. Joten energian kulutus on vain hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!
Totta, pulloja ei löydy, tölkkejä sitäkin enemmän, mutta eihän niistä paljoa saa. Vaikka veisi kaksi isoa kassillista palautukseen, ei rahaa tule kuin kympin verran. Ei siis kannata! Diakoniaan valittamaan, että lapset näkee nälkää päiväkodissa...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset neuvovat polloja keräämään. Kas kun eivät sano mustikkaan tammikuussa!!
Tai laittamaan ylimääräiset tavarat kirpputorille. Helposti 500 € viikossa ja kaappiin saa kivasti tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut kerätä myös tölkit, ja katsoa roskiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ole trolli vaikka oliskin niin monille arkipäivää. Tosin moni yrittää commu palvelun kautta olen itsr auttanut 2 lapsiperhettä, tosin heti seuraavalla viikolla toinen niistä taas kinuamassa apu vaikka lapsilisät ja tuet tuli tammikuun ekalla viikolla en tiedä sitten oliko ns onnenonkija vai mikä, mut en kyl toista kertaa auttanut kun itelläkään varat riitä auttamaan kaikkia.
Ei tule lapsilisä alkukuusta.
Eikös tässä joku sanonu tiensnneen marraskuussa kymppitonnin keräämällä msnsikoita
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki on juuri maksettu muutama päivä sitten. Mihin ne rahat menivät?
Säkö näät ap:n tilille että mitä sinne on maksettu?
Menehän Konalan jauhis vaikka täyttelemään työpaikkahakemuksia ja täytäkin tällä kertaa ne hakemuksesi vähän fiksummin kuin "juosten kustuna".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ole trolli vaikka oliskin niin monille arkipäivää. Tosin moni yrittää commu palvelun kautta olen itsr auttanut 2 lapsiperhettä, tosin heti seuraavalla viikolla toinen niistä taas kinuamassa apu vaikka lapsilisät ja tuet tuli tammikuun ekalla viikolla en tiedä sitten oliko ns onnenonkija vai mikä, mut en kyl toista kertaa auttanut kun itelläkään varat riitä auttamaan kaikkia.
Tämä nimenomaan on trolli, kuten kaikki muutkin vastaavat saman pöljäkkeen aloitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut kerätä myös tölkit, ja katsoa roskiksiin.
Kuinka paljon olet tienannut näin ja missä?
AP on ainakin reipas ja yritteliäs, yötöistähän maksettais hyvin. Vielä kun saatais hänet oikeaan paikkaan. Joku tehdastyö?
Mä sanon hyvä AP!
Haluaisitko ladata Commu-sovelluksen ja pyytää sen kautta apua?
Kassia jonottaa? Mihin tämän kuun rahat jo mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Et osaa etsiä. Minä sain Loppiaisen saldoksi 20,60€.
Aika hyvin. Mistä etsit?
Vierailija kirjoitti:
Muista tehdä veroilmoitus ja maksaa ennakkoverot pullotuloista
Ja ilmoittaa kelalle, että voivat miinustaa summan ensi kuun tuesta!
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki on juuri maksettu muutama päivä sitten. Mihin ne rahat menivät?
Vuokrat pitää yleensä myös maksaa alkukuusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä joku sanonu tiensnneen marraskuussa kymppitonnin keräämällä msnsikoita
Minäkin hiihdän 30 asteen pakkasella mansikkametsään öisin ja päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Kassia jonottaa? Mihin tämän kuun rahat jo mennyt?
En juurikaan saanut rahaa käyttöön. Ruokaan meni
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista ruinaajista on ihan vaan röyhkeitä, järkyttävä minkälaisia oppeja siirtävät lapsilleen. Ne todelliset avuntarvitsijat on hiljaa taustalla. Yrittävät itse selviytyä miten osaavat ja jaksavat.
Minä taas toivon että aloitus on trolli, ettei kenenkään tilanne olisi noin synkkä kuin kertoo.
Ap, toivottavasti tilanteesi paranee ja löydät vaikka setelin maasta jos ei muuta apua löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista ruinaajista on ihan vaan röyhkeitä, järkyttävä minkälaisia oppeja siirtävät lapsilleen. Ne todelliset avuntarvitsijat on hiljaa taustalla. Yrittävät itse selviytyä miten osaavat ja jaksavat.
Minä taas toivon että aloitus on trolli, ettei kenenkään tilanne olisi noin synkkä kuin kertoo.
Ap, toivottavasti tilanteesi paranee ja löydät vaikka setelin maasta jos ei muuta apua löydy.
Kiitos näistä sanoista 😢🤧
Ap
Tuossa ei ole energiaa koko yön pullon etsintään, kuten ap mainitsi.