Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennyt 7kk juomatta alkohoolia , vuosien käyttö takana.

Vierailija
06.01.2026 |

En ala koskaan kellekään saarnaan viinakset varoista..haluan vain sanoa että en koskaan ole voinut näin hyvin.. kokeilkaa., se ei ole niin vaikeaa mitä yleisesti luullaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, onneksi olkoon! Tsemppiä edelleen 👍

Vierailija
22/26 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä täysraittiudessa on parempaa kuin kohtuukäytössä?

Et näköjään ymmärrä että alkoholistille ei ole muuta vaihtoehtoa kuin täysraittius  juopottelun vaihtoehtona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munä lopetin kokonaan nelisen vuotta sitten. Elämäni paras päätös. Join joka perjantai pullon viiniä, ei koskaan enemmän, eikä muina päivinä. Kun lopetin, tuntui että sain koko elämäni hallintaan ja terveys parani huimasti. 

Nyt olen normaalipainoinen ja liikun säännöllisesti. Ennen olin mielestäni masentunut, nyt voin hyvin. Ja saarnaa raittiutta, jokainen tekee sen suhteen omat päätökset. Joskus mietin itsekseni, että voi kun ihmiset tietäisi, miten hyvin elämä on kokonaan ilman alkoholia. Onneksi hiffasin sen suht nuorena

Minä en halua voida hyvin!

Vierailija
24/26 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007 keväällä oksensin verta ja lääkäri sanoi että en joulua nää jos jatkat samaan malliin viinan juomista, oli pakko tehdä päätös haluaako elää vai kuolla, valitsin elämän. Siitä asti ei ole mennyt pisaraakaan alkoholia tai muita päihteitä, M55.

Vierailija
25/26 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankarin aika ottaa känni ja hakata muija!

Vierailija
26/26 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2007 keväällä oksensin verta ja lääkäri sanoi että en joulua nää jos jatkat samaan malliin viinan juomista, oli pakko tehdä päätös haluaako elää vai kuolla, valitsin elämän. Siitä asti ei ole mennyt pisaraakaan alkoholia tai muita päihteitä, M55.

Hienoa kuulla, että valitsit elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä