Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso kokoajan puhelimella

Vierailija
06.01.2026 |

Jatkuvasti. Kun siitä sanon ärsyyntyy todella paljon.

Mies on paikalla,mutta ei läsnä.

Puhelin on aina mukana ja sitä selaa pakonomaisesti.

Ja kyllä ,olen sanonut tästä monta kertaa. Viime sanomisen jälkeen olis puhelimella yhden päivän ajan selvästi vähemmän. Siitä taas vauhti vaan kiihtyi. Edes elokuvaa ei pysty katsoa ilman puhelimen selaamista.

Ikävä tunne jäädä kakkoseksi ja puhelin on ykkönen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaikuta tajuavan.

Meillä oli hyvä suhde ,jotenkin se puhelin siihen väliin kiilasi. Harmittaa

Ap

Vierailija
22/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menvät only fanssiin. Rahaa ei jää lasten ruokkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Vuosia nyt jatkunut. Kaikista ärsyttävintä on että aiemmin itsestään huolehtinut, liikunta- ja ravitsemustietoinen ihminen on lihonut noin 30 kiloa. 

Vierailija
24/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itsekin. Tee samoin hänelle äläkä siinä kitise.

Katso sit kuin käy. Valitus ei auta yhtään mitään.

Tein tämän eikä tapahtunut mitään, mies skrollasi suhteemme eroon. En muista, että mies olisi katsonut yhtäkään leffaa kokonaan ilman puhelimen räpellystä. Iltaisin mies oli puhelimella myöhään, vuoteessakin, niin että ruutu häiritsi untani. Mitään muuta ei sitten makkarissa tapahtunutkaan, varsinkaan pitkällä kaavalla. Olin itsekin loppuaikoina exn kanssa ollessa paljon enemmän puhelimella kuin nyt sinkkuna. Olin yksinäinen. Ja puutteessa. 

Eroa ap. Ei tule muuttumaan tuo touhu. 

Vierailija
25/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että on toista naista,ei piilottele puhelintaan yhtään.

Ap

Vierailija
26/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kakkosta. Ota suihin. Ole parempi vaimo.

Vierailija
27/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole itsekin. Tee samoin hänelle äläkä siinä kitise.

Katso sit kuin käy. Valitus ei auta yhtään mitään.

Tein tämän eikä tapahtunut mitään, mies skrollasi suhteemme eroon. En muista, että mies olisi katsonut yhtäkään leffaa kokonaan ilman puhelimen räpellystä. Iltaisin mies oli puhelimella myöhään, vuoteessakin, niin että ruutu häiritsi untani. Mitään muuta ei sitten makkarissa tapahtunutkaan, varsinkaan pitkällä kaavalla. Olin itsekin loppuaikoina exn kanssa ollessa paljon enemmän puhelimella kuin nyt sinkkuna. Olin yksinäinen. Ja puutteessa. 

Eroa ap. Ei tule muuttumaan tuo touhu. 

Tämä on käynyt jo mielessä. Harmittaa todella.

Ap

Vierailija
28/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kakkosta. Ota suihin. Ole parempi vaimo.

Ai samalla kun toinen selaa puhelintaan 😁

Vierailija
29/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti toinen nainen, mutta sanoo aina jonkun kaverin nimen ,jos kysyt, tai suuttuu.

Vierailija
30/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelimmat tallentavat puhelimeen kaverin nimen ja kuvan kun sivusuhteilevat. Sitten jos puoliso katsoo (muttei liian tarkasti), niin näkyy vaan, että on kiihkeästi keskusteltu ranen, maken ja penan kanssa. Yksi kaveri kertoi että mies oli tallentanut puolison nimen salasussulle, mutta oli lopulta kärähtänyt, kun viestitteli omalle puolisolleen harvakseltaan 😁 puhelimella kun voi olla vaikka mitä, katsooko OF vaiko pokea, selaako tinderiä vai ohasteleeko kurvittaria instassa. Mitä vaan voi oikeesti olla menossa, vaikket halua sitä uskoa ja tokihan hän sen kieltää jos kysyy. 

Tsemppiä. 

Kandeis häipyä. 

Vierailija
31/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
32/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rutisevat, että naiset ovat liikaa somessa, mutta todellisuudessa lähes kaikki miehet ovat riippuvaisia puhelimestaan. 

Oma miehenikin on. Ei se minua häiritse, voin tehdä silloin omia juttujani. Mutta surettaa. Keskittymiskyky rapautuu täysin, kun elokuvaakin katsellaan puhelin kädessä. 

Vierailija
33/33 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Itse voin antaa olla, mutta ärsyttää jos mies selaa puhelinta kun lapsi on vieressä. Tästä on onneksi pääosin luopunut mutta joskus harhautuu ruokapöydässä ja tästä sanon kyllä aika ankaraan sävyyn. Eniten huolestuttaa tuo että multitaskaa kokoajan esim iltaisin kun lapset ovat nukkumassa, katselee yleensä sivusilmällä jotain ja on samalla puhelin toisessa kädessä. Ei voi tehdä hyvää aivoille. Aiemmin luki kirjoja mutta nyt ei kuulemma enää jaksa keskittyä...