Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni lähenteli miestäni

Vierailija
06.01.2026 |

Tilanne on siis se, että olemme kaksi vuotta sitten lasten kautta tutustuneet erääseen perheeseen, jonka lapsen kanssa oma lapsemme on kavereita.
Olemme pitäneet silloin tällöin illanistujaisia kivoissa merkeissä, ja kaikki on mennyt ihan hyvin. Olen ehkä hieman havainnut pariskunnan naisessa pientä huomionhakuisuutta aiemmin.

No, tämä perhe kutsui meidän perheemme uutta vuotta viettämään heille. Ilta meni mukavasti illallista syöden ja kuplivaa juoden. Mutta kun tuli lähdön aika, ja olimme eteisessä tekemässä lähtöä ja hyvästelemässä isäntäväen, niin kun tuli naisen vuoro hyvästellä mieheni, hän halasi tiukasti miestäni työntäen vartalonsa häneen ihan kiinni, ja laittoi toisen kätensä mieheni pään taakse, ja siveli/hieroi häntä niskasta hiuksista sormillansa. Mielestäni tuo on aivan liian intiimi hyvästely, eikä millään tavoin korrektia. Olin aika järkyttynyt näkemästäni, ja tämä siis tapahtui ihan minun ja tämän naisen miehen silmien edessä. Miten te tulkitsisitte tällaista käytöstä? Onko hän kiinnostunut miehestäni, vai yrittääkö hän tehdä omansa mustasukkaiseksi? Vai onko tämä jonkinlaista kettuilua minua kohtaan? Mitä mieltä olette? Ja miten te suhtautuisitte tähän tilanteeseen? Laittaisitteko välit poikki, vai miten toimisitte jatkon suhteen?

Kommentit (240)

Vierailija
121/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavatko he toisiaan Instassa tai facebookissa?

Olisin varuillani tuon naisen suhteen.. manipuloiva todennäköisesti ja testaa olisko mahkuja sun mieheen. 

Vierailija
122/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ystäväporukassa vain naiset halaavat keskenään lähtiessään ja miehille vaan sanotaan heipat. Eli onhan tollanen toisen miehessä "roikkuminen" erikoista huomion hakua. 

Hoh hoijaa. Niin muslimimaissa ja syrjäkylillä varmaan. Kyllä ainakin täällä isommissa suomalaisissa kaupungeissa halataan jos ollaan riittävän tuttuja. Toki niskan sively ei tähän kuulu ainakaan omissa kaveriporukoissani.

Ihan tavallista halata kaikkia vieraita. Enkä asu missään isossa kaupungissa. :D

Normaali halaus onkin täysin eri asia kuin intiimi seksuaalinen halaus.

Niin, mutta joku tuossa aiemmin väitti, että tavallisesti vain naise

halaavat* :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parinvaihdoksihan tuo etenee selvästi. Mitä kainostelet, ap?

Niin ei muuta kuin "kostoksi" sen kaverimiehen vetskari auki ja slaikka suuhun. Eiköhän siinä kohti se lähentelijäkin huomaa että hommat alkoi edetä.

Toki kävi pieni kostokin mielessä (ei kyllä ihan noin extremenä), mutta en todellakaan halua loukata miestäni. Koska minusta tämä koko tilanne on tuntunut tosi pahalta, enkä halua sellaista oloa miehelleni tuottaa.

Ap 

Kostosta ei ole apua. Parempi keskustella naisen kanssa.

Ei kannata keskustella, vaan jättää omaan arvoonsa. Mitään rakentavaa sellaisesta keskustelusta lähes varmasti ei tulisi.

Vierailija
124/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun pitäisi nyt teidän mielestänne suhtautua mieheeni tässä tilanteessa? Onko mieheni tehnyt väärin tässä tilanteessa? 

Ap

Vierailija
125/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varuillani tuon naisen suhteen.. manipuloiva todennäköisesti ja testaa olisko mahkuja sun mieheen. 

Miksi aloittajan pitäisi olla varuillaan? Jos hän voi luottaa mieheensä, niin kaikki on kunnossa.

Jos taas mieheen ei voi luottaa, niin ei aloittaja sille mitään mahda.

Vierailija
126/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun pitäisi nyt teidän mielestänne suhtautua mieheeni tässä tilanteessa? Onko mieheni tehnyt väärin tässä tilanteessa? 

Ap

Miksi jankkaat asiasta täällä tuntemattomien kanssa jotka ei edes nähneet tilannetta eikä voi edes tietää onko koko juttu keksitty? Kaikki järkevät vastaukset on jo annettu.

Vierailija
127/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma ei ole tuo halaava nainen, vaan se, että et luota mieheesi.

Luottaisitko itse valehtelevaan mieheen?

Vierailija
128/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies sen seksuaalisen halauksen huomasi, tietenkin. Mutta koska hän tuntee vaimonsa, niin sanoi vain coolisti ettei muka huomannut mitään, välttääkseen kohtauksen joko siinä heti tai myöhemmin.

Mitään vastaavaa ei ole aiemmin tapahtunut, joten en usko, että "koska tuntee vaimonsa" on mikään syy. Ei siis ole aiemmin ollut mitään tällaisia kokemuksia meillä. 

Ap

Vierailija
129/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on tullut ainakin jo valkea valhe. Itse lähtisin seurailemaan tilannetta. 

Vierailija
130/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies puhui p*skaa eli teki väärin. Ystäväsi yrittää miestäsi mikä on mielestäni myös aika feikin ystävän merkki. Kannattaa miettiä.

Vierailija
131/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma ei ole tuo halaava nainen, vaan se, että et luota mieheesi.

Luottaisitko itse valehtelevaan mieheen?

En tietenkään. Aloittaja ei vaan tunnu ymmärtävän, mikä asiassa on se ydinogelma.

Vierailija
132/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi jankkaat asiasta täällä tuntemattomien kanssa jotka ei edes nähneet tilannetta eikä voi edes tietää onko koko juttu keksitty? Kaikki järkevät vastaukset on jo annettu.

Ei ole vielä juuri keskusteltu siitä, että miten suhtautua mieheeni.

Ap

Vierailija
133/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Ihan ekana tulee mieleen että onkohan ystävälläsi ja miehelläsi jotain intiimimpää mistä sinä et ole tietoinen, eli ehkä heillä on jo jotain sutinaa sinun selkäsi takana. Ottaen huomioon nykypäiväisen treffikulttuurin, ja sen että treffipalstoillakin puolet porukasta varattuja naisia/miehiä, niin en olisi tästä kauhean yllättynyt.

Vierailija
134/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin aavisteli tällä teidän ystävänaisella olevan jotain pientä kiinnostusta häneen muttei halua sinua loukata ja siksi esittää ettei huomannut mitään.  Sinun kuulustelusi kuitenkin imartelee häntä, jollet ole jo sairaan mustasukkainen valmiiksi.

Tiedä sitten meneekö hän puhumaan tästä jollekin kaverilleen tai kenties sille naiselle? 

Vierailija
135/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noi ap ystäväpariskunta joi yli 2 pulloa vinkkua per lärvi niin noihan on täysiä deekuja jolloin tuollainen käytös on täysin ymmärrettävää,hanki parempaa seuraa.

Vierailija
136/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramia miehelläni ei ole, ja facebookissakin on tosi passiivinen. Ei siis juurikaan käytä sosiaalista mediaa. Facebookissa tätä naista hänellä ei kavereissa ole, tänään tarkistin. Tarkistan myöhemmin vielä, että onko aiemmin ollut. En kyllä usko.

Ap

Vierailija
137/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi nimi Kirk? 

Tulee myös mieleen Erika Kirk ja Vance. Sanoo että halaa niin kaikkia, tosin en ole nähnyt että muissa yhteyksissä tarttuu käpälällään takaraivoon yhtä intiimisti.

Pidän hyvin epäilyttävänä toimintana.

Vierailija
138/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies pussasi minua suulle lähtiessään. Katsottiin kaikki hämmästyneinä, mutta sitten vaan naurettiin ja se oli siinä. Ei kannata jäädä miettimään pikku juttuja. Onneksi mieheni ei alkanut vatvomaan asiaa. 

Vierailija
139/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ystävänainen ei ole millään tavalla viehättävän näköinen, niin ei sulla ap ole mitään hätää, että miehelläsi mitään fantasioita tulisi hänestä. Sit on taas ne naiset, jotka näyttää ihan tavallisilta, mutta omaavat hyvät puhelahjat ja keinot manipuloida. 

Vierailija
140/240 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos noi ap ystäväpariskunta joi yli 2 pulloa vinkkua per lärvi niin noihan on täysiä deekuja jolloin tuollainen käytös on täysin ymmärrettävää,hanki parempaa seuraa.

Öö ihan normimäärät juhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi