Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Pink Floyd hyvä bändi?

Vierailija
06.01.2026 |

Nimi on tunnettu, joten koetin kuunnella sitä youtubessa. En vain voinut kuunnella kauaa, kun sydänalassani alkoi tuntua paineiselta ja lopetin. Minulla ei ole sydänvikaa, mutta kehoni ei jostain syystä kestänyt heidän saundiaan. The Dark Side of the Moon  oli albumi, jota yritin kuunnella. Mitä erityistä tässä albumissa voisi olla, joka saattoi vaikuttaa kehooni näin? Kestän monenlaista musiikkia.  Myös esim. raskasta metallia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Floyd on erittäin hyvä bändi, mutta joillekuille sen musiikin kuuntelu voi aiheuttaa ahdistusta, koska levyjen teemat saattavat olla aika raskaita. Minulle Pink Floydin musiikin kuuntelu on kuitenkin terapeuttista.

Vierailija
2/4 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää ei ole mutta ehkä huomenna on, todennäköisesti ei ole huomennakaan. Viimeksi kolme vuotta sitten oli. 

Näin se menee öööööh. Sama pätee jauhenliharuokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pink Floyd on erittäin hyvä bändi, mutta joillekuille sen musiikin kuuntelu voi aiheuttaa ahdistusta, koska levyjen teemat saattavat olla aika raskaita. Minulle Pink Floydin musiikin kuuntelu on kuitenkin terapeuttista.

Arnold Layne kappale aiheuttaa toisinaan tosi pahoja oloja, koska se on vokea.

Vierailija
4/4 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen juuri. Delicate sound of thunder live levyä. (2019)

Kun bändi soi radiossa yli 50 vuotta, niin se on  hyvä bändi.

Wish you were here albumi on 2025 joulumarkkinoiden myydyin levy britanniassa David Gilmour skoolaa pubissa siiderillä ja sanoo  kiitos ja merry xmass