Mikä on Kekseliäin edullinen joululahja, jonka olet saanut?
Sain pienessä laatikossa joka oli hyvin kauniisti koristeltu - kolme tuikkukynttilää :D
Kommentit (7)
Oletko ideoinut jotain edullista lahjaksi? Itse tehdyt lahjat tulevat halvemmaksi tietystikin, jos on taitoa tehdä itse.
Mummulan vanhasta ohueksi kuluneesta matosta solmittu " poppanaliina". Ainoa konkreettinen muisto mikä minulla on mummulastani. Isovanhemmat ovat jo edesmenneet kauan sitten.
Varmaan joskus aikoinaan päiväkodissa kun sai jonkun joulupussukan, joka sisälsi yhden konvehdin ja mandariinin, voi sitä riemun määrää. 8D
Tää ei nyt ehkä kata määritelmää, mutta olen saanut minijoulutähden. Ilahduin kovasti, se oli tosi söpö.
Nyt kun monella on jo "kaikkea" niin tässä vois olla ideaa :D
Ei nyt edullinen. mutta esim. kun ilmoitin että lapsen laskettu aika oli 26.12 hirnui tyyppi puhelimessa että ihan kun Jeesus lapsi sitten. Eikö joulukuun lapset ole tavallaan joululahjoja?
Ei muuten syntynyt 26. päivä. Oli suunniteltu sektio aikaisemmin, siitäkin joutui vääntämään kun yleensä tehdään viikko ennen laskettua aikaa mutta ei sopinut sairaalan aikatauluun eli oli vain muutama päivä ennen laskettua aikaa. . Sa pelätä. ettei vaan jotain tapahtuisi aikaisemmin.
Kaikki muut saaneet vain kalliita lahjoja?