Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suolistosairaus,yksi vessa ja miehen syyllistävä asenne että "etkö voi yrittää tehdä jotain tuolle jatkuvalle pas""misell"

Vierailija
06.01.2026 |

Mutta kun tämä ei ole mikään keliakia,jossa tilanne maagisesti korjaantuu jättämällä pois gluteenin.

En itsekään nauti siitä kun vatsaan koskee ja sitten yksi vielä raivoaa ja syyllistää.

6v sentään  puolustaa minua  että "äidin maha on kipee" ja saattaa vessan oven takaa huudella että "kakkaa vaan äiti,ei oo niin iso pissa" :D

Ja pahinta on,että tämä on omistusasunto. Kun ostimme tämän,tilanne ei vielä ollut näin kriittinen.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä olisi rasittavaa elää sinun kanssa kun mitään ei voi tehdä ja missään ei voi käydä kun vessa on oltava lähellä koko ajan

Vierailija
82/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä paskasairauksia oikein kehitätte?

Eiköhän ne aiheudu siitä että naiset stressaantuu siitä että on niin paljon paskamaisia miehiä puolisoina, työnantajina, yms. Jostain sekin stressi pitää purkaa. 

AP:nä sanoisin tämän miehelleen. Että "kun sä huudat mulle, se stressaa mua ja saan yhä enemmän oireita. Ihan omaa syytäsi siis."

Ei mulla muuta, mutta huomaa, että sä et oo oikeen tottunu pitämään puolias, koska toi heitto oli sekoitus uhriutumista ja syyllistämistä. Parempi olisi heittää aivan nettoneutraali "turpa kiinni, mä paskon silloin kun paskottaa" ilman suurempaa tunnelatausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤧😵💫  yskäise päin näköö tai pieraise tulemaan haisevaa päin näköö

Vierailija
84/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 61 mutta en tuollainen ääliö kuin tuo yksi ikätoveri. Ei se oke kaukana kun tuokin on vaipoissa ja hoitajat hoitaa sen viimeisenä kun on ikävä. 

Itsellä ei ole vatsasairautta mutta reissussa saatu ruokamyrkytys ei ollut kivaa. 

Vierailija
85/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä paskasairauksia oikein kehitätte?

Eiköhän ne aiheudu siitä että naiset stressaantuu siitä että on niin paljon paskamaisia miehiä puolisoina, työnantajina, yms. Jostain sekin stressi pitää purkaa. 

AP:nä sanoisin tämän miehelleen. Että "kun sä huudat mulle, se stressaa mua ja saan yhä enemmän oireita. Ihan omaa syytäsi siis."

Ei mulla muuta, mutta huomaa, että sä et oo oikeen tottunu pitämään puolias, koska toi heitto oli sekoitus uhriutumista ja syyllistämistä. Parempi olisi heittää aivan nettoneutraali "turpa kiinni, mä paskon silloin kun paskottaa" ilman suurempaa tunnelatausta.

Typerä kommentti. Etkö todella tajua miten jotakin stressaa oikeasti se vessan oven takana huutaminen?

Se on ihan fakta, kuten sekin että stressi pahentaa IBD-oireita.

Vierailija
86/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu eri asunnossa? Vai ero? Empaattisempaa seuraa etsimäänkö. Onko sappikiviä?

Vierailija
87/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on ibd ja meillä on kaksi vessaa. Oli ihan selvä kriteeri kotia hankkiessa. Silloin kun oli yksi vessa, ei olisi ikinä tullut mieleen ilkeillä kumppanille tämän sairaudesta, eikä ikinä oo ollu mitään sellaisia negatiivisia tunteita kun täällä maalaillaan, ainoastaan huolta toisen jaksamisesta oireiden kanssa huonoina kausina. Ja ihan oli sairas kun tutustuttiin, ei vaikuttanut mitenkään, ihmiseen rakastuin eikä sairaus siihen vaikuttanut.

Ap, voimia, sun puoliso kuulostaa tuossa asiassa ikävältä tyypiltä. Onko mahdollista vaihtaa asuntoa sellaiseen, jossa kaksi vessaa? Helpottaa arkea selvästi. Puolisosi luonnetta sekään ei toki paranna.. 

Vierailija
88/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten taustakuoron ei kannata vielä juhlia nykyisen ukon vaihdolla, kyllä se on niin että aika harva mies jatkuvaa trumpettikonserttia vessasta haluaa kuunnella joka päivä viikosta toiseen. Ja jos itse joskus haluaa vessarauhan niin ovella jo koputellaan....

Pidä vielä ukkosi mutta parantakaa vessan äänieristystä ne nykyajan surkeat pahviovet ei vaimenna mitään, oikea db-umpipuu ovi uusilla karmeilla ja vaahdolla eristäen kiinnitys. 

Kovien arvojen ratkaisukeskeiset miehet ja niiden toistapainen vaihtoehtoempatia. Onneksi on toisenlaisiakin miehiä.

Vierailija
89/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä paskaa päästää kaiken aikaa, se ainainen ripuli on kamala harris?diagnoosi

Vierailija
90/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Typerä kommentti. Etkö todella tajua miten jotakin stressaa oikeasti se vessan oven takana huutaminen?

Se on ihan fakta, kuten sekin että stressi pahentaa IBD-oireita."

Olisit asialtasi vakuuttavampi, jos oppisit kommunikoimaan tehokkaammin.

Vierailija
91/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisithan säkin vähän joustaa. Ratkaisu on avanneleikkaus. Vaivat loppuvat kuin veitsellä leikaten, ja peräaukkosi vapautuu pelkkään viihdekäyttöön

Kun leikataan avanne niin peräaukko ommellaan kiinni eli mitään aukkoa ei enää ole.

Vierailija
92/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla mitään ongelmaa jos kukaan ei käki vessassa huvikseen. Ei paskomisessa jne kauaa kestä.

Vierailija
93/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että juu, voi tehdä jotain. Voi hommata uuden asunnon jossa on kaksi vessaa. Tai vaihtoehtoisesti voit hommata asunnon jossa on yksi vessa mutta ei tuota miestä. Valitse siitä!

Vierailija
94/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies halua paskovaa naista, joka olisi vielä yh :D Aloittajalla ei siis ole mahdollisuutta vaihtaa miestä kuten mammakuoro täällä huutaa.

Kirjoita Tinderiin, että istun jatkuvasti paskalla ja katso herääkö miesten kiinnostus?

Kaikille miehille tulee siis yllätyksenä, että myös naiset ulostavat?

Tuleeko sinulle yllätyksenä etteivät kaikki pidä ulostamista eroottisena? Toinen istuu p*skalla jatkuvasti. Ei kauheasti innosta seksi varsinkaan kun kesken touhujen on taas aika mennä vessaan. Tai heti sen jälkeen kiirehditään.

Kiitos valistuksesta. Toisena suolistovaivaisena lopetan kumppaninhaun. Turhaanpa siihen sitten aikaani ja energiaani tuhlasinkaan.

Tuleeko sinulle yllätyksenä etteivät kaikki ajattele noin??? Mikä sinua vaivaa...

Vierailija
95/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä. Se kuuluu ihmisluonteeseen. Et ole nukkunut viikkoon oikeastaan yhtään. Itket vain etkä jaksa. Kyllä, silloin raivotaan sille joka aiheutti sen. Onko sinulla kokemusta koliikkivauvasta?"

Vaikuttaa nyt siltä, että toi koliikki on jäänyt sulle psyykeeseen vahvasti päälle. Kuulostat itsekkäältä ihmiseltä, kun toinen on sairas, ja sulla on päälimmäisenä mielessä vain omat yöunet.

- eri

Oletko koliikkivauvan vanhempi? Oletko valvonut huutavan lapsen kanssa viikosta toiseen? 

Vierailija
96/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaset ukon pihalle tai hommaat oman luukun niin ei tarvitse sietää enää paskaa miehen puolelta. Kaikki tekosyyt vain pitkittävät kärsimystäsi jolloin se on ns. oma valinta.

Vierailija
97/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ommella avannepotilaalla peräaukkoa kiinni.  Jos näin on tehty, on syy muu  kuin avanne.

Vierailija
98/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mulla ibs. talossa neljä ihmistä ja yksi hemmetin vessa! 

Ymmärrän, mulla sama vaiva, mutta kotona kaksi vessaa. En voi kyläillä kavereilla, joiden kodissa on yksi vessa. Mökillä on yksi sisävessa, mutta kaksi ulkohuussia ja mies menee aina aamulla ulkohuussiin, kun tietää, että minä en sinne ehkä ehtisi.💩

Vierailija
99/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo ällöttävää,  ymmärrän miestä.

Mutta silti pitää päästä anaalia harrastamaan 😤

Vierailija
100/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä KOLIIKKIVAUVA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂