Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suolistosairaus,yksi vessa ja miehen syyllistävä asenne että "etkö voi yrittää tehdä jotain tuolle jatkuvalle pas""misell"

Vierailija
06.01.2026 |

Mutta kun tämä ei ole mikään keliakia,jossa tilanne maagisesti korjaantuu jättämällä pois gluteenin.

En itsekään nauti siitä kun vatsaan koskee ja sitten yksi vielä raivoaa ja syyllistää.

6v sentään  puolustaa minua  että "äidin maha on kipee" ja saattaa vessan oven takaa huudella että "kakkaa vaan äiti,ei oo niin iso pissa" :D

Ja pahinta on,että tämä on omistusasunto. Kun ostimme tämän,tilanne ei vielä ollut näin kriittinen.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisithan säkin vähän joustaa. Ratkaisu on avanneleikkaus. Vaivat loppuvat kuin veitsellä leikaten, ja peräaukkosi vapautuu pelkkään viihdekäyttöön

Sähän sen tiedät, kun sun peräaukkosi on yleisessä viihdekäytössä teilläpäin.

Vierailija
22/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia puolisoita sitä ihmiset huoliikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä paskasairauksia oikein kehitätte?

Olen 61-vuotias ja en tunne ketään ikäistäni,  jolla olisi näitä ongelmia. 

Kai lihavuus, liikunnan puute ja kaikenlainen muukin elämän välttely aiheuttaa tätä.

Jossain ketjussa kritisoitiin lääkäriä, joka olisi valmis passittamaan töihin pikkuflunssassa olevat. Että minkä vastustusryöpyn sai.

Vierailija
24/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mäkeen niin on heti yksi vessan käyttäjä vähemmän.

Vierailija
25/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla sitten asunto missä kaksi vessaa, eikö niin? Ja ehkä uusi mies, jolla on empatiaa.

miksi kukaan mies tyytyisi paskovaan yksinhuoltajaan?

Ne ovat sellaisia miehiä, jotka osaavat rakastaa eivätkä typistä ihmistä pelkkään sairauteensa. Sellaisesta sinä et tietenkään tiedä mitään etkä tule ikinä tietämäänkään, reppana.

Vierailija
26/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai lihavuus, liikunnan puute ja kaikenlainen muukin elämän välttely aiheuttaa tätä.

Jossain ketjussa kritisoitiin lääkäriä, joka olisi valmis passittamaan töihin pikkuflunssassa olevat. Että minkä vastustusryöpyn sai.

Et tunne ketään ikäistäsi, koska te mieluummin paskotte housuun kuin myöntäisitte, että teillä on sairaus. 

Vierailija
27/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisithan säkin vähän joustaa. Ratkaisu on avanneleikkaus. Vaivat loppuvat kuin veitsellä leikaten, ja peräaukkosi vapautuu pelkkään viihdekäyttöön

Sähän sen tiedät, kun sun peräaukkosi on yleisessä viihdekäytössä teilläpäin.

:D

Vierailija
28/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivoaa toisen sairaudesta? En olisi tuollaisen pellen kanssa päivääkään. Muista edes olla yhtä empaattinen, jos mies joskus sairastuu.

naiset jättää aina, kun mies sairastuu.

jo miesflunssasta naiset osaavat pilkata miehiä.

Päinvastoin. Miehet hylkäävät sairaan naisen, naiset jäävät hoitamaan sairastunutta miestä. Tästä on ihan tilastotietoa.

Miesflunssa on kyllä aika huvittava ilmiö.

Vierailija
29/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaivamassa ulos kuoppa, riuku viereen ja pasko sinne.

Vierailija
30/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat niin kuin suolistosairaus olisi jotenkin tahdonalainen asia. Sanot varmasti syöpäsairaallekin, että mistä sä oikein tuon syövän oot kehittänyt?

Kevyissä töissä olevat taitavat ajatella, että kaikki muutkin tekevät kevyttä työtä ja siksi flunssassa töihin tulo ei vaikuta mihinkään. Mutta kun kaikki eivät ole kevyissä töissä.

Vierailija
31/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne ketään ikäistäsi, koska te mieluummin paskotte housuun kuin myöntäisitte, että teillä on sairaus. 

:D Näinpä.

Vierailija
32/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistat lapsesikin vessakäynneillesi. Siinä saa taas yhteiskunta maksaa vuosien terapiat.

Vierailija
33/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ikävä suhtautuminen miehelläsi. 

Mikä suolistosairaus sulla on, ap?

Mulla on IBS. Joka pv 2-4kpl Precosaa ja 50miljardia maitohappobakteereja. Tarvittaessa päälle Imodiumia. Näin pysyy jotenkin homma hallussa.

Lisäks vatsa ei kestä vahvoja mausteita (pippurit, chilit), rautaa tai kuparia. Ruokavalio on gluteeniton sekä pääosin maidoton ja munaton (näille igG vasta-aineet koholla).

Onhan heliko testattu?

Vierailija
34/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivoaa toisen sairaudesta? En olisi tuollaisen pellen kanssa päivääkään. Muista edes olla yhtä empaattinen, jos mies joskus sairastuu.

Minulla oli tuollainen mies. Nälvi minua myös kipujen ja väsymyksen takia. Jätin hänet. Nykyään hänellä on sydänvika. 

Sivusta 

Vierailija
35/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu olet tyhmä. Avanneleikkaus ei kaikilla tee elämästä ihanaa vaan tuo mukanaan uusia ongelmia. Lisäksi peräaukko ommellaan kiinni, jotta sinne ei kehity syöpä.

Vierailija
36/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Endometrioosi tekee itselle ja monelle muulle naiselle tätä. (10% naisista sairastaa tätä, sekoitetaan usein virheellisesti IBS kun lääkärit on niin pihalla, itselläkin 10 vuotta jankattiin IBSästä). Ja tämähän on vahvasti periytyvä sairaus eli teiltä empatiakyvyttömiltä boomereilta me millenniaalit on tämä ainakin peritty :)

En ole ollut koskaan lihava, liikunnallinen maatalon lapsi ja nyt kokopäivätyön lisäksi teen pyöritän kahta yritystä ja asun yksin maatalossa. Että sellainen elämänvälttelijä. 

N35

Vierailija
37/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen mies. Nälvi minua myös kipujen ja väsymyksen takia. Jätin hänet. Nykyään hänellä on sydänvika. 

Sivusta 

Karma.

Vierailija
38/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kun lapsi joutuu tuolla tavalla puolustamaan äitiä. Ei olisi lainkaan lapsen asia vakuutella että äiti saa kyllä käydä vessassa rauhassa. Mieti joutuuko lapsi todistamaan henkistä väkivaltaa kotonaan ja pliis tee lapsen(kin) edun mukaiset johtopäätökset suhteen jatkosta.

Vierailija
39/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on geenimutaatio jonka vuoksi elimistö reagoi ulkoiseen taudinaiheuttajaan epänormaalisti ja tulehdustila jää kroonisesti päälle. Tällaista ei ihminen itse itselleen kehitä.

Vierailija
40/108 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla suppea elämänpiiri sitten, jos et kuusikymppisiä ketään tunne.

Eikä me mitään jääräsukupolvea enää olla.  Menen lääkäriin, jos on asiaa lääkäriin.