Mitä tänään ruuaksi?🍗🧂🍽
Its teen ylimääräisestä rasiasta kirsikkatomaatteja pastaa. Kävin ostamassa kaupan punaviinin, kun Alkot ovat kiinni ja parmesaania päälle.🍝🍷
Kommentit (48)
En juo siksi, että tykkään siitä miltä alkoholi tuntuu vaan mauan takia ja oma on terveyteni. Anteeksi vaan jos haluan nauttia elämästä ennen kuin kuolen.
Suomessa täytyy pyytää olemustaankin anteeksi. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa täytyy pyytää olemustaankin anteeksi. Voi voi.
Kunnes se on tarpeeksi näkymätön. Kyllä siitä olemuksesta ja tietynlaisesta pönötyksestä suomalaisen ulkomailla tunnistaa vaikka ei mitään sanoisikaan.
Kebablihaa ja turkkilaistajugurttia.
Paistan pihvit ja kylkeen muusi ja rehuja.
Karitsan niskasta soppaa joka oli todella hyvää. Mustapippurit ja suola ostettua. Loput omasta takaa. Sain laakerin taimen lahjaksi ja tuntuu viihtyvän koska kasvaa niin että niitä voi käyttää tuoreena.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jauhelihakeitto
Meillä hirvijauhelihasta.
Mulla oli kirjolohi eines, sitten kävin kaupassa ja ostin eurolla 75Og pussin perunakeitto apetit ainekset, taidan tehdä makkarakeiton huomenna.
Illalliseksi tehtiin
Alkupala: Graavilohi hovimestarikastikkeella ja saaristolaisleivällä
Ensimmäinen pääruoka: Paistettua ankanrintaa, palsternakkapyreetä ja kirsikka-punaviinikastiketta
Toinen pääruoka: Ylikypsää häränrintaa, tummaa olutkastiketta ja juurespyreetä
Kolmas pääruoka: Paahdettua kuhaa, tillivoisulaa ja uunissa paistettuja puandolohkoperunoita
Jälkiruoka: Tuhti suklaakakku ja suolakaramellikastiketta
Siskonmakkarakeittoa ja ruisleipää, rasvatonta maitoa
Kokkikartanon jauhelihakiusausta, ruisleipää, piimää, nougatjäätelöä ja Marabou-suklaata.
Mulla mausteista ja tulista kanakeittoa🐔🐔
Härkäruukkkua ja uuniperunoita. Aikuiset lapset käymässä ja tykkäävät. Itse söisin kasvisruokaa mieluiten, ei kerrota lapsille..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kirjolohi eines, sitten kävin kaupassa ja ostin eurolla 75Og pussin perunakeitto apetit ainekset, taidan tehdä makkarakeiton huomenna.
Minäkin ostin! Kaikki ostaa 1€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ostin! Kaikki ostaa 1€.
Hyvä kun sait, jossain kaupoissa loppuneet, mein laariin jäi 3-4 pussia. Makkarakeittopäivä mulla.
Vierailija kirjoitti:
Illalliseksi tehtiin
Alkupala: Graavilohi hovimestarikastikkeella ja saaristolaisleivällä
Ensimmäinen pääruoka: Paistettua ankanrintaa, palsternakkapyreetä ja kirsikka-punaviinikastiketta
Toinen pääruoka: Ylikypsää häränrintaa, tummaa olutkastiketta ja juurespyreetä
Kolmas pääruoka: Paahdettua kuhaa, tillivoisulaa ja uunissa paistettuja puandolohkoperunoita
Jälkiruoka: Tuhti suklaakakku ja suolakaramellikastiketta
Kylläpä syötte tuhdisti illalla.
Hyvää ruokaa riittävästi.