Minne kannattaa muuttaa espanjassa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Etelärannikko.
Minä taas sanon pohjoisrannikko..
Jos sinne muuttaisin, suuntana olisi Espanjan Atlanyi rannikko ja Cadizin alue.
💛🧡
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne muuttaisin, suuntana olisi Espanjan Atlanyi rannikko ja Cadizin alue.
💛🧡
Siis Atlantin.
Pari vuotta enää kitumista suomessa ja säästämistä ja voi sanoa: haistakaa v*ttu koko Suomi😄
Paljon riippuu mistä pitää, sieltä löytyy jokaiselle jotakin. Ehkä suurin yksittäinen asia on sujahdatko espanjalaiseen elämänmenoon kuin kala veteen vai kaipaatko esimerkiksi suomen, ruotsin -tai engalanninkielisiä ihmisiä tai palveluita ympärillesi. Paljon expatteja myös suomalaisia löytyy Costa del Solin ja Costa Blancan muodostamalta rannikkoalueelta.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta enää kitumista suomessa ja säästämistä ja voi sanoa: haistakaa v*ttu koko Suomi😄
Lucky you. Itsellä on tähän vielä matkaa ja voin vaikka kuolla vielä syöpään odotellessa tai tulla valtion ryöstämäksi ennen sitä. Täysin mahdollista myös, että en vain saavuta tavoitetta ennen kuin selkä painuu koukkuun, mutta pakko tässä on jotain yrittää.
Onnea matkaan!
Minäkin muuttaisin pohjoiseen. Olin siellä opiskelijavaihdossa. Aivan eri maailman kuin likainen ja kaoottinen etelä.
Ajattelitko mennä töitä etsimään?
:D
Rannikolle minä menisin, enkä syvälle sisämaahan Madridiin.
Tai vaikka Mallorcalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko mennä töitä etsimään?
:D
Suvussa on 2 miljonääriä, heillä on kontaktit
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua haaskata elämäänsä kiukuttelemalla ja kitumalla.
Aattele, jos kyräilet ja kituutat vielä sen pari vuotta ja sitten päivää ennen lähtöä saat sydärin ja kuolet. Kannattiko? Oisko kannattanut lähteä jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
T. Ilopilleri lähtemässä pilaamaan espanjalaisten elämää.
Etelärannikko.