Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe ja kyläily puolin ja toisin.

Vierailija
06.01.2026 |

Minä olen miettinyt pääni puhki mikä ihme lähipiirin lapsiperheitä oikein vaivaa. Meitä ei yleensä kutsuta kenenkään luokse, mutta meille kyllä oltaisiin tulossa kylään ja, jos joku sitten tuleekin niin viihtyvät useamman tunnin paremmin kuin hyvin. Lapset viihtyvät erityisen hyvin. Sitten, kun yritän kutsua meitä kylään toisinpäin niin yleensä vastataan, että joo meillekin saa tulla, mutta mitään päivää,klo aikaa ei lyödä lukkoon! 

Mainittakoon, että asumme pääkaupunkiseudulla kerrostalossa ja useampi tuntemamme lapsiperhe asuu omakoti,rivitalossa.  Koen itse kotihäpeää, kun kotimme ei ole sisustuslehdestä repäisty, mutta osaan esittää ettei kotimme tavarakasat tms vaivaa yhtään . Mitään ihmeellisiä tarjoiluja ei tarjota eikä sitä edellytettäisi vastapuolelta. 

Meidän perhe: äiti,isä ja 3v kiltti poika. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä sama ongelma. Lapsi kaipaa leikkitreffejä, mutta kun vastavuoroisuus on nolla, en enää kutsu myöskään. Lapsi ja hänen ystävänsä ovat kaikki hyväkäytöksisiä, mutta aina kaikki leikkitreffit ovat meillä. Onko tämä toimintatapa itsekkyyttä/hyväksikäyttöä vai mitä, en osaa sanoa.

Kuulostaa kotihäpeltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän