Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Citymarket kauppias ryösti köyhältä yksinhuoltajalta melkein 10 euroa Juhla mokka paketista

Vierailija
06.01.2026 |

Ei ollut enää varaa ostaa lapselle jacky makupalaa mitä oli toivonut

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ostanut tarjouskahvia? En minä koskaan ostaisi tuollaista. Ja millä tavalla jacky on tarpeellista ruokaa?

Aika alas pitää vajota että ostaa jotain tarjoussaludoa tai kulta katriinaa.

No ei siinä mistään vajoamisesta ole kysymys, vaan ihan vain rahojen riittävyydestä. Jos ihmisellä on rahankäyttö jotenkin hallinnassa, niin se ostaa sitä mihin on varaa. Ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
22/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuon vertaa osaa ennakoida, mene sitten vararikkoon. Itse ostin jouluna juhlamolkaa 3,99.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ostanut tarjouskahvia? En minä koskaan ostaisi tuollaista. Ja millä tavalla jacky on tarpeellista ruokaa?

Aika alas pitää vajota että ostaa jotain tarjoussaludoa tai kulta katriinaa.

No ei siinä mistään vajoamisesta ole kysymys, vaan ihan vain rahojen riittävyydestä. Jos ihmisellä on rahankäyttö jotenkin hallinnassa, niin se ostaa sitä mihin on varaa. Ei siinä sen kummempaa. 

Ja sitäpaitsi kulta Katriina tumma paahto on myös tarjouksessa, ihan ok.

Vierailija
24/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tuon vertaa osaa ennakoida, mene sitten vararikkoon. Itse ostin jouluna juhlamolkaa 3,99.

Helppohan se on raharikkaiden sijoitella kun pääomaa tilillä.

Vierailija
25/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. Elämänhallinta täysin hakusessa, jos ei puskurissa ole 3,99.

Vierailija
26/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, ettei kukaan raharikas näe sen 6,99 maksavan kahvipaketin ostamista sijoitteluna. 

Vierailija
27/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias myi paketin aseella uhaten🤔👀

Vierailija
28/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ei ole köyhän kauppa.

Vierailija
29/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa kahvinjuonti. Minä lopetin viime kesän alussa ja vaihdoin teehen. Laskin ihan paljonko säästöä kertyy vuodessa. Kahvista pääsee eroon parissa päivässä, ensialkuun voi olla hankalaa. Nykyään ei tee edes mieli kahvia, vaikka kaapissa olisi muutamia avaamattomia paketteja "vierasvaraa".

Vierailija
30/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellle joskus herkkuakin.

Joskus? Olen kaupassa töissä ja herkkuja ostetaan enemmän kuin koskaan ennen. 

Vierailija
31/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juo kahvia ollenkaan ja säästän tuon 3,99 kin. 
Vain typerys istuu vapaaehtoisesti avannossa ja valittaa, että vesi on kylmää.

Vierailija
32/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan työssäkäyvänä olisin ottanut halvimman k-menun kahvin, ihan juotavaa sekin on, ei kannata olla merkkiuskollinen.

Vierailija
33/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä yksinhuoltaja olis voinu jättää sen kahvipaketin ostamatta ja ostaa lapselle ruokaa. Ja muutkin ostaa kahvinsa tarjouksista, ei koskaan normi hinnalla, vaikka ei siis olla köyhiä tai yksinhuoltajia.

Se on just hauskaa miten nää "köyhät" yksihuoltajat on ne joilla pitää olla uudehko auto (eikä mikään dacia kelpaa), ruoka ostetaan cittarista (lidl ei kelpaa), on tatskat, fillerit ja botoxit. Lapsilla pitää olla merkki vaatteet (ei kirpputorilta) ja iphone jne.

Vierailija
34/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacky makupaloja ei ple ollut enää vuosiin. Ja jos on köyhä,  niin sellaisia et ostele.

Vierailija
35/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ne kauppiaan kivitalot ja kesämökit on maksettava. Pulinat pois ja raha tiskiin.

Vierailija
36/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket ei ole köyhän kauppa.

Juurihan ne köyhät pätee menemällä cittariin.

Vierailija
37/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa kahvinjuonti. Minä lopetin viime kesän alussa ja vaihdoin teehen. Laskin ihan paljonko säästöä kertyy vuodessa. Kahvista pääsee eroon parissa päivässä, ensialkuun voi olla hankalaa. Nykyään ei tee edes mieli kahvia, vaikka kaapissa olisi muutamia avaamattomia paketteja "vierasvaraa".

Laadukkaat irtoteet kyllä maksavat myös aika paljon. Kupilliselle tulee suht' helposti sama hinta kuin sille 8,99 maksavalle kahville. Liptonin keltainen pussitee on toki halpaa. 

Vierailija
38/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sen köyhän yksinhuoltajan isä on?

Isäni kuoli jo melkein 20 vuotta sitten viinaan /ap

Yli 20vuotias "lapsi" syö vanukkaita🤣

Onko siinä oikeasti ikäraja.  Kyllä Pilttejäkin näkyy syövän aikuiset ihmiset.  Mutta tuo kahvin hinta on pelkkää lapsellista provoilua. Ja "aikuiset" tarttuvat syöttiin.

Vierailija
39/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vaihdoit halvemman tuotteen kalliimpaan. Fiksua.

Vierailija
40/91 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jacky makupaloja ei ple ollut enää vuosiin. Ja jos on köyhä,  niin sellaisia et ostele.

No, onhan niitä edelleen myynnissä.🥱😂 Ja maksaa citymarketissa 0,79. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme